شهید الداغی، نماد احساس تکلیف و غیرت جوان ایرانی است
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
شناسه : 307763
5
کارشناس مسائل سیاسی: کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهید الداغی، نماد احساس تکلیف و غیرت جوان ایرانی است که در راستای دفاع از ناموس دیگران احساس تکلیف کرده و وارد میدان شد.
پ
پ

حجت‌الاسلام عسگر امامی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران قدرتمند شده و به دنیا نیز قدرت خود را ثابت کرده و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نیز این قدرت را با تمام وجود حس کرده‌اند؛ لذا دشمنان به هر طریق ممکن به دنبال این هستند که به این نظام ضربه بزنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، افزود: دشمن جنگ ترکیبی را شروع کرده و یکی از اهدافش این است که مردم را نسبت به‌نظام بدبین کرده و در موضوعاتی مانند حجاب و عفاف قبح‌شکنی کند.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی از فضای مجازی به‌عنوان یک ابزار برای تأثیرگذاری بر روی افراد و تغییر دیدگاه آنها نسبت به برخی مسائل و موضوعات استفاده می‌کند، گفت: این را در موضوع شهادت برخی روحانیون، توهین و اهانت به بسیجیان و انسان‌های باغیرتی که نسبت به ایمان اعتقادات مانند حجاب و مباحث اجتماعی حساسیت دارند می‌بینیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه ما امروز در یک پیچ تاریخی قرار داریم و دشمن نیز به پایان کار خود رسیده است، تصریح کرد: برنامه و هدف دشمن این است که با ترویج بدحجابی و بددهنی و برخی رفتارهای ناشایست و غیره، قدرت در حال افزایش نظام جمهوری اسلامی را کنترل کند و برای دستیابی به این هدف خود نیز از انواع ابزار از جمله فضای مجازی و ماهواره و نفوذی‌های خود مانند برخی سیاسیون، استفاده می‌کند.

امامی با اشاره به موضوع شهادت شهید الداغی، آن را نمود احساس تکلیف و غیرت، و ایثار و از خودگذشتگی جوان ایرانی عنوان کرد و افزود: انسان‌های باتقوا و مؤمن و آتش‌به‌اختیار در جایی که احساس تکلیف کنند وارد میدان می‌شوند و در این موضوع نیز شهید الداغی در راستای دفاع از ناموس دیگران احساس تکلیف کرده و ناموس دیگران را ناموس خود دانست و برای اینکه ناموس ایرانی هتک حرمت نشود وارد میدان شد.

وی گفت: برای اینکه جلوی برنامه‌های دیگر دشمنان و در رأس آنها آمریکا و استکبار جهانی که می‌خواهند برنامه‌های خود را در کشور پیاده کند گرفته شود، لازم است تا با کسانی که در زمین دشمن بازی می‌کنند، برخورد شود تا از تکرار چنین اقداماتی جلوگیری شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه باید عاملان این حادثه را به سزای عمل برسانند تا درس عبرتی برای دیگران باشد، اظهار کرد: از تمام مسئولان امر از جمله قوه قضاییه و مجلس انتظار داریم با تصویب و اجرای قوانین لازم از جمله حجاب و عفاف و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر قدم‌های لازم را بردارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.