شهرداری ها موظف به پرداخت سهم آموزش وپرورش و کتابخانه ها هستند
۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
شناسه : 263635
8

 فرماندار میاندوآب گفت: سهم پنج درصد آموزش و پرورش و نیم درصد کتابخانه ها از شهرداری، موضوعی است که در قانون مشخص شده و شهرداری موظف به اعمال و اجرای این قانون است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری در جلسه شورای آموزش و پرورش میاندوآب با  اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” اظهار کرد: همه باید در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم و آموزش و پرورش نیز در این راستا حرکت کرده است.

فرماندار میاندوآب با اشاره به افزایش میزان جذب مشارکت های مردمی، گفت: آموزش و پرورش میاندوآب با جذب مشارکت های مردمی، قدم های خوبی را برداشته است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: سهم پنج درصد آموزش و پرورش و نیم درصد کتابخانه ها از شهرداری، موضوعی است که در قانون مشخص شده و شهرداری موظف به اعمال و اجرای این قانون است

امیری با بیان اینکه دغدغه والدین برای ثبت نام فرزندان در رشته مورد علاقه رفع شده است، تصریح کرد: بر اساس اعلام و تشریح هدایت تحصیلی دانش آموزان توسط معاونت آموزش وپرورش، این دغدغه مدیریت و رفع شده و دانش آموزان واجد شرایط می توانند در رشته های خود ثبت نام کنند.

هم چنین در این جلسه جلال پورمیرزا، رئیس آموزش وپرورش میاندوآب به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت و حاضران در مورد محورهای جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.