شهدا با شعار”هیهات من الذله” امام حسین(ع) به میدان رفتند/ وای بر آن مسئولی که نام شهید را از کوچه و خیابان حذف می کند
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۳۹
شناسه : 284364
6

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: شهدا با شعار”هیهات من الذله” امام حسین(ع) به میدان رفته و  فرهنگ مقاومت را به ما درس دادند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در مراسم یادواره شهدای روستای چالخاماز در سخنانی با اشاره به اهمیت مقام و جایگاه شهدا، اظهار کرد:  شهدا به ما عزت و اقتدار بخشیده و در راه دین و انقلاب جان خود را فدا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: شهدای ما به تاسی از شهدای کربلا، جان خود را در راه دفاع از اسلام، دین، انقلاب و نظام  فدا کردند.

وی گفت: شهدا از جایگاه والایی در نزد پروردگار عالم برخوردار بوده و عند ربهم یرزقون اند و ما وظیفه داریم در خدمت خانواده شهدا که اسوه های صبر و استقامت هستند، باشیم.

پالهنگ تصریح کرد: یک عده دست های پلید و ناپاک و نفوذی که هیچ گونه تعهدی به امام و انقلاب ندارند؛ می خواهند جایگاه شهید را زیر سوال ببرند و اسم شهدا را از کوچه و خیابان پاک می کنند.

وی با بیان اینکه شهدا فرهنگ مقاومت را به ما درس داده اند، اظهار کرد: شهدا و مردم ایران به شعار “هیهات من الذله” عمل کرده و آن را معنا کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه شهدا به ما عزت و عظمت بخشیده اند، اظهار کرد: به برکت خون شهدا است که امروز ناو آمریکایی مجبور می شود در خلیج فارس، فارسی حرف بزند.

وی با تاکید بر اینکه وای بر آن مسئولی که می خواهد نام شهید را حذف کند، گفت: ولایتمداری و حفظ ارزش ها خواسته شهدا است و هر کس در این راستا به وظیفه خود عمل کند.

پالهنگ گفت: دانش آموز و دانشجو درس خواندن، بازاری با انصاف و هر کس با عمل به وظیفه خویش می تواند قدم در راه شهدا بردارد و در این صورت است که انقلاب عزت می یابد.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، دوران بزن در رو تمام شده است، گفت: امروز به برکت خون شهدا، مرزهای انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای کشور بوده و استکبار خوار و ذلیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: برای ادامه راه شهدا، بانوان باید حجاب زینبی و آقایان باید غیرت حسینی و ابوالفضلی و مدیران با بصیرت و جهادی و اطاعت پذیری از ولایت بر همه واجب است.

وی با بیان اینکه دشمنان دائما به دنبال توطئه و فتنه انگیزی هستند، تصریح کرد: دشمنان می خواهند مردم و ملت را از ولایت جدا کنند و لذا باید هوشیار بوده و مطیع امر ولایت باشیم.

پالهنگ به انتخابات اسفندماه امسال نیز اشاره کرد و گفت:مشارکت حداکثری در انتخابات توام با انتخاب صحیح بر اساس منویات مقام معظم رهبری از مهم ترین وظایف ماست که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی افزود: صدور انقلاب به معنای کشورگشایی نیست یعنی در حفاظت از خون پاک شهیدان قدم برداریم.

این مراسم با رونمایی از کتاب زندگینامه و وصیتنامه شهیدان اکبرنژاد و داداش زاده توسط پایگاه شهید عبدالله فام حوزه شهید مطهری باروق و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و مداحی حاج بهزار حسنی اهری به پایان رسید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.