شهدا الگو و محور هستند/نماینده در تراز انقلاب باید شجاع در برابر دشمنان، کارآمد و دارای روحیه جهادی باشد
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
شناسه : 286882
4

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت:اگر نماینده مجلس مومن واقعی باشد آنصورت خیانت نمی کند، اگر شجاع باشد و در مقابل دشمنان بایستد در آنصورت از دشمن نمی ترسد و با داشتن روحیه انقلابی و جهادی نیز برای مردم و کشور شبانه روز نمی شناسد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار الهوردی داداش زاده امروز در مراسم یادواره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای حوزه یک شهری و بسیج کارگری میاندوآب در سخنانی با تاکید بر اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار کرد: شهدا از مولفه های امنیت ملی ما بوده و برگزاری یادواره شهدا کمترین کاری است که در قبال شهدا می توانیم انجام دهیم.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید وصیتنامه و زندگینامه شهدا مطالعه شود؛ افزود: مایه افتخار است که میاندوآب زادگاه شهید باکری افتخار آذربایجان است و لذا باید نوجوانان و جوانان با مطالعه در زندگی و وصیتنامه شهدا با شهدای منطقه خود آشنا شوند.

وی با بیان اینکه شهدا الگو و محور هستند، گفت: خون شهید سبب برکت و وحدت و اتحاد است.

سردار داداش زاده تصریح کرد: نباید یاد و خاطره شهدا در جامعه فراموش شود و لازم است در نامگذاری معابر و خیابان ها نیز به نام شهدا نامگذاری شود.

وی در ادامه به ویژگی های شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: اخلاص و صداقت، شجاعت و ولایتمداری و ولایت پذیری شهید سلیمانی از ویژگی های برجسته ایشان بود.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه سردار سلیمانی رمز عاقبت بخیری را ولایتمداری می دانستند، اظهار کرد: باید ولایت پذیری را از شهید سلیمانی بیاموزیم.

سردار داداش زاده با اشاره به اینکه خون شهید سلیمانی در ایران و کشورهای مختلف دنیا قیامت به پا کرد، گفت: وحدت، انسجام و موج استکبارستیزی از دستاوردهای خون شهید سلیمانی بود.

وی در ادامه به سیلی نخست انتقام سخت اشاره کرد و افزود: با سیلی نخست انتقام و موشک باران پایگاه تروریست های آمریکایی، هیبت دشمن شکست.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: استقلال از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران است که امروز به برکت انقلاب اسلامی، مستقل ترین کشور دنیا بوده و خودمان برای خود تصمیم می گیریم و این قدرت استقلال الگوی مردم آزاده در کشورهای دنیا نیز شده است.

سردار داداش زاده با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، دستاوردهای معنوی را نیز شاهد بودیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به ملت ایران اسلامی عزت و هویت بخشید و در کنار آن شاهد پیشرفت و توسعه در زمینه های مختلف شدیم.

وی افزود: باید قدر این انقلاب و نظام را بدانیم و نباید چشم به بیگانه بدوزیم چرا که آنها تنها آیه یاس و ناامیدی می خوانند.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با قدرت و انسجام در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهیم یافت و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت و مشت محکم بر دهان دشمنان خواهیم زد.

سردار داداش زاده به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: در انتخابات همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کرده و دشمن را مایوس کنند.

وی به ویژگی ها و معیارهای انتخاب اصلح اشاره کرد و افزود: در انتخابات باید نماینده ای که در تراز انقلاب اسلامی بوده و درد مردم را بفهمد و از این ملت و نظام دفاع کند، انتخاب کنیم.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه نماینده در تراز انقلاب اسلامی باید مومن، شجاع، کارآمدی و روحیه جهادی باشد، اظهار کرد: اگر نماینده مجلس مومن واقعی باشد آنصورت خیانت نمی کند، اگر شجاع باشد و در مقابل دشمنان بایستد در آنصورت از دشمن نمی ترسد و با داشتن روحیه انقلابی و جهادی نیز برای مردم و کشور شبانه روز نمی شناسد.

سردار داداش زاده با تاکید بر اینکه کارآمدی و دارای تجربه بودن نماینده مهم است، تصریح کرد: شفاف و صادق بودن، جسارت و شهامت داشتن و مشخص بودن هزینه تبلیغات و مواضع مشخص نسبت به فتنه و لوایحی مانند FATF و سند 2030 چه نظری دارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید افراد با تفکر غلط به مجلس بفرستیم، اظهار کرد: باید نماینده ای در تراز انقلاب و آشنا با درد مردم را به مجلس فرستاده و در این راه نباید بی تفاوت باشیم بلکه باید احساس مسئولیت کنیم و به تکلیف خود عمل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه تشییع شهید سلیمانی یوم الله بود، گفت: شهید سلیمانی و شهید باکری هر دو هدفشان عزت انقلاب و دین بود.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد: همه وظیفه دارند برای ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت و در مسیر دفاع از ولایت گام بردارند.

هم چنین امروز سردار داداش زاده به مناسبت سالروز عملیات والفجر8 با خانواده شهدی صفر علی نژاد از شهدای میاندوآبی این عملیات دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.