شهدای ما از کربلا درس و الگو گرفتند/ نسبت به شناخت مقام شهدا عاجزيم
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۱۹
شناسه : 284199
4

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: شهدای ما از امام حسین(ع) و کربلا درس و الگو گرفته و جان خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب، قرآن و وطن فدا کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عسگر امامی امروز در مراسم یادواره شهدای ملک آباد حوزه شهید بروجردی میاندوآب در سخنانی با اشاره به جایگاه والای شهیدان در نزد پروردگار متعال، اظهار کرد: شهدای ما از امام حسین(ع) و کربلا درس و الگو گرفته و جان خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب، قرآن و وطن فدا کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به جایگاه شهدا در نزد خداوند متعال، افزود: خداوند متعال در آیه 169 سوره آل عمران می فرمایند”و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون” مرده نپندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، بلکه زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌برند و این آیه نشان دهنده مقام و منزلت شهدا در نزد پروردگار است.

وی با بیان اینکه شهادت درجه ای است که نصیب هرکسی نمی شود، گفت: شهدا با شهادت در راه خدا به فیض عظیمی رسیده اند که ما از درک و فهم آن عاجز هستیم.

امامی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم در روز قیامت شرمنده شهدا نشویم، باید ولایتمدار باشیم، تصریح کرد: زنده‌نگه‌داشتن یاد وخاطره شهدا؛ تداوم‌بخش اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و ولایت در تمام عرصه‌ها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: همه ما مدیون شهدا بوده و باید قدردان خون این عزیزان باشیم که برای ما امنیت و آسایش را به ارمغان آوردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مقدمه ای برای ظهور است، اظهار کرد: هرکس در این زمان، تمرین ولایتمداری کند در موقع ظهور امام زمان(عج) نیز آواره نیست.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.