شناخت دشمن و توطئه هایش از مهم ترین وظیفه مسئولان در برهه کنونی است/ اشتغالزایی جوانان، اولویت نخست مسئولان در میاندوآب باشد
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
شناسه : 285137
3

امام جمعه میاندوآب گفت: مهمترین وظیفه مردم و مسئولان دولت اسلامی این است که دشمن و نقشه هایش را بشناسند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به آغاز هفته وحدت و با تاکید بر اتحاد و همدلی، اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال اختلاف و تفرقه بوده اند و در این راستا بحث قومیت ها را به شکل های مختلف بیان می کنند.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که آب را گل آلود کرده و از آن ماهی بگیرند، افزود: همه ملت ایران امت واحده هستند و هرکس در هر نقطه کشور بخواهد بحث قومیت ها را مطرح کند، به مردم و کشور خیانت می کند.
وی با اشاره به اهداف و نقشه های دشمنان، گفت: در آستانه انتخابات قرار داریم و دشمن با فتنه های مختلف به دنبال عوض کردن جای ارزش ها و اصول با ضدارزش ها و فروعات هستند.
حسن زاده تصریح کرد: در این ایام مهمترین وظیفه مردم و مسئولان دولت اسلامی این است که دشمن و نقشه هایش را بشناسند.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امروز ایران اسلامی، نخستین موضوع جلسات مختلف دشمنان است،اظهار کرد: مردم ایران اسلامی زیر پرچم ولایت و همه مشکلات را تحمل کرده و می کنند و ان شالله دشمنان در توطئه های خود همواره شکست خواهند خورد.
وی به مخدوش کردن چهره های انقلابی اشاره کرد و گفت: عده ای به دنبال این بوده و هستند تا با آرمان های امام راحل(ره) را عوض کنند و به دنبال تحریف امام و سیاه نمایی هستند.
حسن زاده افزود: آیت‌الله جنتی در شورای نگهبان مالک اشتر گونه خود را فدا می کند تا برخی مشکلات پیش نیاید .
امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: علی رغم همه فشارها؛ محکم ایستاده ایم و کشتی انقلاب امیدوارانه به سوی آینده در حال حرکت است.
حسن زاده هم چنین با اشاره به اینکه مشکلات را نیز در این راه کتمان نمی کنیم، اظهار کرد: در بحث اشتغالزایی در دولت و سایر دولت ها کم کاری شده است اما معنایش این نیست که به آینده امید نداریم.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اولویت نخست مسئولان در میاندوآب باید اشتغالزایی باشد، اظهار کرد: بیکاری جامعه را با خطر مواجه می سازد و لذا مسئولان باید با فراهم کردن مقدمات از سرمایه گذاران حمایت کنند.
وی هم چنین بر لزوم تلاش مسئولان برای حل مشکل پسماند تاکید کرد.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امروز فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای به ابزار جنگ نرم دشمنان تبدیل شده است، افزود: در فضای مجازی به عنوان بستر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان، جنگی به مراتب سخت تر از جنگ سخت داریم.
حسن زاده افزود: دشمنان با کار فرهنگی و ایجاد اختلاف و ترویج بی بند و باری اندلس را از بین بردند و امروز نیز از راه جنگ فرهنگی و از طریق استفاده از ابزارهای مانند ماهواره و فضای مجازی به دنبال دست یابی به هدف خود هستند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.