شعار محوری دهه فجر امسال «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» است
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۳۶
شناسه : 315614
9
جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی: جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ۵۶ عنوان و برنامه شاخص و بیش از پنج هزار و ۱۸ برنامه کلی در طول ایام دهه فجر برگزار می‌شود.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، تقی نجمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سالن امینی سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی برگزار شد، با اشاره به شعار محوری امسال، اظهار کرد: شعار محوری برنامه‌های دهه فجر امسال با عنوان جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن است و باید با همراهی اقشار مردم و مسئولان بسیار باشکوه برگزار شود.

وی با اشاره به حضور موفق و دشمن‌شکن مردم در فتنه‌های مختلف و ایستادگی آنها به‌پای ارزش‌های انقلابشان، گفت: امیدواریم در رویدادهای پیشرو اعم از جشن‌های ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب و انتخابات آتی، با جهاد اکبر و حضور پرشور در مقابله با جنگ روانی دشمن، بار دیگر سربلند شویم.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب و گفتمان انقلاب، تشویق به مشارکت فعال زنان و جوانان در فعالیت‌های اجتماعی، پوشش رسانه‌ای مناسب برنامه‌های دهه فجر جزو سیاست‌های کاربردی دهه فجر است که از تأکیدات رهبر معظم انقلاب نیز می‌باشد.

وی از آبرسانی به روستاهای استان به ارزش یک هزار میلیارد تومان خبر داد و افزود: ۵۶ عنوان و برنامه شاخص و بیش از پنج هزار برنامه کلی در طول ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

نجمی به برنامه‌های اجرایی در این ایام اشاره کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه، رژه موتورسواران، اجرای برنامه توسط گروه‌های رزم نوازان، دیدار و تجلیل خانواده شهدا، تهیه ۲۰ هزار بسته معیشتی، افتتاح ۱۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال جزو برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

وی از اعزام ۲۴۶ گروه جهادی به مناطق محروم استان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و افزود: برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، صبحگاه مشترک، برگزاری همایش بزرگ تجلیل از عشایر، تجمع بزرگ رای اولی‌ها، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، برپای رزمایش‌ها و غیره هم عمده برنامه‌های دهه فجر است.

نجمی بیان کرد: همچنین در این ایام برنامه‌های دیگری نیز شامل اعزام راویان انقلاب به مدارس، برگزاری میزهای جهادی در مناطق محروم و حاشیه، تهیه و اهدای ۱۵ سری جهیزیه، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و ارائه خدمات رایگان، نورافشانی شب پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر شرکت در راهپیمایی و نمازجمعه، نواختن زنگ انقلاب مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف، اجرای طرح آزادسازی زندانیان نیازمند، تجلیل از مبارزان دوران انقلاب، پخش سرودهای انقلاب در معابر و مساجد است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.