شستا ۵۰ درصد مواد اولیه پیش ساز داروی کشور را تولید می کند
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
شناسه : 308038
4
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: در مجموعه دارویی تامین 50 درصد مواد اولیه پیش ساز دارو را تولید کرده و همچنین سهم 30 درصدی را در بخش تولید داروهای مختلف داریم.
پ
پ

به‌گزارش زرین خبر، ابراهیم بازیان در جلسه بررسی فرصت‌ها و مسائل مشکلات سرمایه‌گذاری در میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: مجموعه شستا در آذربایجان غربی دارای دو مجموعه است که در حال فعالیت هستند.

 مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های شستا، افزود: در مجموعه دارویی تأمین ۵۰ درصد مواد اولیه پیش‌ساز دارو را تولید کرده و همچنین سهم ۳۰ درصدی را در بخش تولیدداروهای مختلف داریم.

 وی با بیان اینکه رفاه و تأمین اجتماعی یکی از دغدغه‌های مردم است، افزود: مجموعه شستا در کنار کمیسیون اجتماعی مجلس در این راستا نقش مهمی داشته و رفاه و معیشت اولویت ما در بخش‌های مختلف است.

 بازیان با اشاره به نقش و جایگاه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در زمینه رفاه و معیشت، تصریح کرد: در کمیسیون اجتماعی ما به آینده فکر می‌کنیم و بیشترین کمک را در حوزه رفاه، این کمیسیون انجام می‌دهد و خیلی از موارد از طریق این کمیسیون پیگیری می‌شود.

 مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با بیان اینکه با کمک‌های کمیسیون اجتماعی برای ما یک فرصت مغتنم است، تصریح کرد: مردمی‌ترین کمیسیون مجلس، کمیسیون اجتماعی بوده که مباحث آن در سطح ملی اثرگذار است.

 مهدی عیسی زاده، نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به فرصت‌ها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان، گفت: سرمایه‌گذاری برای مجموعه شستا در میاندوآب فراهم بوده و این شهرستان زمینه‌های لازم را دارا است.

 این جلسه با حضور مدیرعامل شستا و رئیس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس، فرمانداران میاندوآب، چهاربرج و باروق و رؤسای ادارات ذی‌ربط و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.