شستا آماده سرمایه‌گذاری در میاندوآب است
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
شناسه : 308055
2
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه با مدیرعامل شستا در میاندوآب به نقطه نظرات خوبی رسیدیم که امیدوار هستیم پس از بررسی در مرکز و انجام کار کارشناسی، به‌محض شروع در کمترین زمان به نتیجه برسد.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در میاندوآب، اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی قبلی، پروژه‌های مشخص در میاندوآب، چهاربرج و باروق با حضور مسئولین شهرستانی و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی بررسی شد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه به نقطه نظرات خوبی رسیدیم که امیدوار هستیم پس از بررسی در مرکز و انجام کار کارشناسی، به‌محض شروع در کمترین زمان به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه احداث سرم‌سازی در منطقه یکی از موضوعات بود، گفت: موضوع سرم‌سازی از موضوعاتی بود که مردم در مورد بررسی آن در منطقه مطلع بودند و در این جلسه نیز نسبت به سرم‌سازی قول مساعد دادند.

عیسی زاده با بیان اینکه این منطقه قطب دامداری و دامپروری است، تصریح کرد: در این زمینه به توافقات خوبی رسیدیم و نیز در حوزه معدن نیز نظرات مثبتی را دریافت کرده و در کل مساعدت‌های خوب و ویژه‌ای  انجام شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه عدالت عمرانی و اقتصادی به‌ویژه صنعتی موردبحث ما بود، اظهار کرد: مجموعه شستا نیز این موضوع را پیگیر بوده و برای این منطقه نیز تصمیمات خوبی در نظر بوده که امیدوار هستیم تا یک ماه آینده به مرحله عملیاتی‌شدن برسند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.