شایعه طرح سوال از شهردار میاندوآب صحت ندارد
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۵۷
شناسه : 285743
2

رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: ممکن است هر کدام از اعضا سوالی داشته باشیم ولی این به منزله طرح سوال نیست، چرا که طرح سوال روند دیگری دارد و در آنصورت روال مربوطه انجام می گیرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب امروز با حضور اکثریت اعضا در محل شورای شهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس شورای شهر میاندوآب با اشاره به موضوعات مطروحه در چند روز گذشته، اظهار کرد:  یکی از این موضوعات موضوع برخی کارگران بود که در خطبه های نماز جمعه نیز مطرح شد.

فخرالدین آذریان افزود: در ماههای گذشته شورای شهر مصوباتی در مورد این نیروهای پیمانکاری داشتیم و در جلسه گذشته نیز اعضا به صورت دسته جمعی تصمیمی را در مورد آنها اتخاذ کردند که در هیئت تطبیق رد شد.

وی گفت: ما نیز قبلا در مورد پرداخت حقوق به شهرداری تذکر داده بودیم و با اینحال امام جمعه نیز مطرح کردند و ما نیز به کارگران حق می دهیم.

آذریان تصریح کرد: بعد از نماز جمعه نیز با برگزاری جلسه مقرر شد تا حقوق یکی دو ماه پرداخته شود و همچنانکه استاندار دستور داده بود و طبق گفته فرماندار اقدام لازم انجام گیرد.

رئیس شورای شهر در ادامه گفت: هر سازمان، هیئت امنای مسکن دارد و شایعات مطروحه به شهرداری مربوط نیست.

وی در ادامه با تاکید بر تسریع در مورد انجام اقدامات لازم و ارائه بودجه سال آینده؛ افزود: با توجه به وضعیت جسمانی شهردار که نیاز به عمل جراحی دارد، سایر مسئولان مربوطه شهرداری باید در این زمینه اقدامات لازم را مبذول فرمایند.

آذریان هم چنین با اشاره به موضوع پسماند شهرداری، اظهار کرد: اکنون انتقال پسماند شهری روزانه هشت میلیون تومان برای شهرداری هزینه در پی دارد و امیدواریم این معضل هر چه سریعتر حل شود.

هیچ فردی جذب شهرداری نشده و همه زیر نظر پیمانکار هستند

داریوش عسگری دیگر عضو شورای شهر میاندوآب هم با اشاره به موضوع کارگران اظهار کرد: هیچ فردی جذب شهرداری نشده و همه زیر نظر پیمانکار هستند.

وی با اشاره به بازنشست شدن چندین نفر از نیروهای شهرداری در دور پنجم، افزود: مشکلاتی که در مورد جذب کارگران پتروشیمی وجود داشت را اجازه ندهیم در مورد شهرداری رخ دهد و نباید دو دستگی بین شهرداری و کارگران ایجاد کرد.

 

گفت و گو و تعامل بهترین راه حل مشکل کارگران است

مرتضی نجفی نیز با بیان اینکه اگر بر مصوبه قبلی خود دوباره تاکید کنیم، نتیجه ای نمی گیریم، گفت: فرماندار نیز برای حل این مشکل، اعلام آمادگی کرده است.

این عضو شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: پیشنهاد می کنم همه یا برخی از اعضا با فرماندار جلسه ای برگزار و مشکل را برای همیشه با یک تصمیم جدی حل کنیم.

 باید از وجهه شورا دفاع کرد

جهانگیر قاسم زاده نیز در این جلسه با اشاره به موضوعات مطرح شده در مورد اعضای شورای شهر، گفت: چرا شورای شهر از وجهه شورا در فضای مجازی در مورد مواردی مانند جذب 118 نفر دفاع نکرد؟

این عضو شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد اسناد و مدارک را در فضای مجازی پخش کردند، گفت: شورای شهر چه دوره قبل و چه حال باید از حق دفاع کند و رییس شورای شهر باید از وجهه شورا دفاع کند ولی رئیس شورای شهر در مقابل تهمت هایی که به شورای شهر و عوامل شهرداری زده شد سکوت کرد در حالی که همه انتظار دفاع از آبرو و حیثیت شورا را داشتند و این امر سبب وارد شدن لطمه به آبروی میاندوآب شد.

وی به موضوع پسماند نیز اشاره کرد و افزود: خواهشمندم به این موضوع بی توجه نباشید و در کنار آن موضوعاتی مانند سگ های ولگرد که در محلات مختلف مشاهده می شوند باید رسیدگی شود.

قاسم زاده در پایان تصریح کرد: چگونه لودر یا غلتک شهرداری می تواند در اختیار پیمانکار قرار گیرد؟ مردم این را می خواهند بدانند.

بیایید انصاف و وجدان داشته و به شهر خدمت کنیم

احد غفاری دیگر عضو شورای شهر میاندوآب نیز در این جلسه گفت: همانگونه که در کنار هم و در ملاعام اتحاد داریم، در همه جا نیز اینگونه باشیم نه اینکه پشت پرده یکدیگر را تخریب کنیم.

این عضو شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه تصور نکنیم که با جوسازی و سندسازی و پرونده سازی می توان دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی را فریب داد، اظهار کرد: از برخی دوستان خواهشمندم به رفتارهای خود پایان دهند و شان و جایگاه شورا را حفظ کنند.

وی افزود: متاسفانه به دنبال این جوسازی ها، شرایطی در شهرداری حاکم شده که کارکنان شهرداری در رعب و وحشت بوده و نمی توانند وظایف قانونی خود را به درستی انجام دهند و به مردم خدمت کنند.

غفاری تصریح کرد: وظیفه ما نظارت است تا کارها درست پیش برود نه اینکه صبر کنیم تا کسی اشتباهی انجام دهد و و فورا دست به کار شویم بلکه باید با نظارت صحیح جلوی اشتباه گرفته شود.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه تضعیف شورای شهرو شهرداری یعنی تضعیف همه ما، اظهار کرد: اگر بخواهیم یکی را تخریب کنیم، به راحتی می توانیم ولی بیایید انصاف و وجدان داشته و به شهر خدمت کنیم.

وی هم چنین با اشاره به اینکه دغدغه دوستان را بهتر است همه ما بدانیم، افزود: هم اکنون در بیرون شایعه شده که طرح سوال از شهردار مطرح است.

طرح سوال از شهردار صحت ندارد

رئیس شورای شهر میاندوآب هم در پاسخ به غفاری با بیان اینکه طرح سوال از شهردار صحت ندارد، گفت: ممکن است هر کدام از اعضا سوالی داشته باشیم ولی این به منزله طرح سوال نیست، چرا که طرح سوال روند دیگری دارد و در آنصورت روال مربوطه انجام می گیرد.

فخرالدین آذریان اظهار کرد: طرح سوال که به استیضاح برسد روال دیگری از سوال یا پرسش از شهردار و یا مسئولان شهرداری دارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.