شاخص های درمان و بهداشتی شهرستان میاندوآب ارتقا می یابد
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
شناسه : 261255
7

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با اقدامات و پیگیری های انجام گرفته شاهد ارتقا شاخص های مربوط به درمان و بهداشت شهرستان میاندوآب باشیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانبخش محبی نیا در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب در حاشیه سفر وزیر بهداشت به این شهرستان، اظهار کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدیدی که از مراکز درمانی میاندوآب داشت، نسبت به تکمیل بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) تاکید کرد.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: هم چنین در این سفر نسبت به جانمایی بیمارستان جدید با 100 تخت بیمارستانی و تامین تجهیزات جدید برای بیمارستان های شهرستان صحبت هایی را داشتیم که وزیر بهداشت دستوراتی را دادند.

وی گفت: در این سفر در مورد کلینیک تخصصی و مرکز غربالگری سرطان در شهرستان میاندوآب هم صحبت شد که با تحقق وعده ها که در 6 ماه آینده، جنبه عملی به خود می گیرند، بتوانیم از بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) بهره برداری کرده و احداث بیمارستان جدید را شروع کنیم.

محبی نیا تصریح کرد: سونوگرافی، ام آر آی و سی تی اسکن و تجهیزات مورد نیاز دیگر موارد بود که با دستور جدی وزیر ان شالله شاهد ارتقا شاخص های مربوط به درمان و بهداشت شهرستان میاندوآب باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.