شائبات مطرح شده در مورد انتخاب شهردار صحت ندارد
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
شناسه : 307551
5
رئیس شورای شهر میاندوآب: رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: شائبات ایجاد شده مبنی بر اینکه در روند انتخاب شهردار مشکل وجود دارد، شایعه بوده و صحت ندارد و انتخاب شهردار مراحل قانونی را طی می کند.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به شائبات و شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص روند انتخاب شهردار جدید میاندوآب، اظهار کرد: روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه، همه اعضای شورای شهر طی جلسه فوق العاده شماره ۸۸ در دفتر شورا حضور و نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام شد.

رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: روند انتخاب شهردار جدید میاندوآب به صورت قانونی و در حضور معاون امور عمرانی فرمانداری میاندوآب به عنوان نماینده فرماندار بوده است.

وی با بیان اینکه شائبه ها و شایعات مطرح شده صحت ندارد، افزود: شائبات ایجاد شده مبنی بر اینکه در روند انتخاب شهردار مشکل وجود دارد، شایعه بوده و صحت ندارد و انتخاب شهردار مراحل قانونی را طی می کند.

محمدزاده تصریح کرد: ۲۲ نفر از عزیزان به شورای شهر برنامه داده بودند که برخی از آنها نیز در شورای شهر حضور یافته و برنامه های خود را توضیح دادند.

رئیس شورای شهر میاندوآب با اشاره به اینکه برنامه کاندیداهای شهرداری میاندوآب در دفتر شورا ثبت شده و موجود است، اظهار کرد: در نهایت اعضای شورای شهر نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام کرده و آقای محمدعلی شریفی به عنوان شهردار جدید انتخاب شد.

وی افزود: به محض اتمام روند انتخاب و معرفی شهردار و مورد موافقت قرار گرفتن نسبت به معرفی شهردار جدید اقدام می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.