سیمینه رود، قهرمان فوتبال دسته یک میاندوآب/ کارگران میاندوآب به لیگ برتر استان صعود کرد
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۳۲
شناسه : 277314
8

رئیس هیئت فوتبال میاندوآب از قهرمانی تیم سیمینه رود در رقابت های دسته یک فوتبال میاندوآب و صعود تیم فوتبال کارگران میاندوآب به رقابت های لیگ برتر استان خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، تیم سیمینه رود در پایان رقابت های فوتبال دسته یک میاندوآب با کسب 19 امتیاز از هشت بازی به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یابد.

بعد از تیم سیمینه رود نیز تیم های وحدت قره ورن و پیام به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

در هیمن حال  رئیس هیئت فوتبال میاندوآب  اظهار کرد: رقابت های دسته یک فوتبال میاندوآب، امسال با شرکت هشت تیم برگزار شد که تیم های مهرآذربایجان و پرسپولیس به دسته  دو سقوط کردند.

بهروز صدوقی افزود: تیم شهاب نیز با کسب13 امتیاز از شش بازی و قهرمانی در رقابت های دسته دو به دسته یک صعود کرد و سال آینده در رقابت های دسته یک حضور می یابد.

وی تصریح کرد: امسال  در رقابت های فوتبال دسته یک در میاندوآب در مجموع 36 بازی ودر دسته دو نیز 21 بازی برگزار شد و این رقابت ها امروز با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

رئیس هیئت فوتبال میاندوآب گفت: بر اساس تصمیم ابتدای فصل، بعد از شش هفته رقابت در دسته دو، در پایان تیم شهاب با13 امتیاز وتیم جوادحصاری با 12 به ترتیب در جایگاه اول ودوم قرار گرفته و مستقیما به دسته یک صعود کردند.

صدوقی تصریح کرد: امسال دو تیم  کارگران و فجر میاندوآب نیز در مسابقات دسته یک استان حضور داشتند که تیم کارگران موفق شد به مسابقات لیگ برتر استان صعود کند.

وی افزود: در رده سنی امیدها نیز تیم امید مهر دانش میاندوآب مقام اول مسابقات امیدهای استان را کسب کرد.

رئیس هیئت فوتبال میاندوآب همچنین با اشاره به برگزاری رقابت های فوتبال در رده سنی جوانان در میاندوآب، اظهار کرد: برای دومین سال پیاپی مسابقات در رده جوانان با حضور 15  تیم برگزار شد که در این رقابت ها نیز  تیم مهرآذربایجان اول وتیم وحدت خیرآباد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.