سیلاب، راه ارتباطی 5 روستای باروق را قطع کرد/ مردم به حریم رودخانه ها نزدیک نشوند/ ستاد بحران در آماده باش کامل است
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
شناسه : 260750
6

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب گفت: به دنبال بارندگی های اخیر در بخش باروق راه ارتباطی پنج روستا قطع شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرهاد جودی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان میاندوآب با بیان اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با سیلاب احتمالی در این شهرستان اندیشیده شده است، اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده باش کامل بوده و تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شده است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه با ادامه بارش ها و ذوب شدن برف ها در بالادست رودخانه های زرینه و سیمنه رود این شهرستان، احتمال بالاآمدن آب در رودخانه ها زیاد است، افزود: دستگاه های اجرائی و امدادی با تمام امکانات خود آماده مقابله با این موضوع می باشند.

وی هم چنین با بیان اینکه به دنبال بارندگی های اخیر در بخش باروق راه ارتباطی پنج روستا قطع شده است، گفت: دستگاه های اجرایی و مسئول در منطقه بوده و در تلاش برای حل مشکلات روستائیان این مناطق هستند.

جودی با تاکیدبر اینکه باید کمک های اولیه و امدادی در سریع ترین زمان ممکن به دست مردم این روستاها برسد، تصریح کرد: در این ایام همه باید بدون کم و کاست در خدمت مردم بوده و سعی در کاهش میزان خسارات احتمالی و بروز مشکلات برای مردم داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب هم چنین با اشاره بر لزوم توجه مردم و روستائیان به هشدارها و توصیه های ایمنی، اظهار کرد: از شهروندان و اهالی محترم درخواست می شود از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل های شهری و روستایی اکیدا خوداری نمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.