سپاه پاسداران در طول انقلاب خوش درخشیده است
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
شناسه : 306999
1
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: سپاه در 44 سال گذشته به نحو احسن در تمام صحنه ها حاضر بوده و به وظیفه و رسالت خویش عمل کرده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در دیدار فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب و هیئت همراه، اظهار کرد: سپاه در ۴۴ سال گذشته به نحو احسن در تمام صحنه ها حاضر بوده و به وظیفه و رسالت خویش عمل کرده است.

امام جمعه میاندوآب افزود: سپاه زمانی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در دوران سازندگی و محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم ایفای نقش کرده و در آنها کارنامه ای درخشان از خود به جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره کمک حال دولت های مختلف بوده است، گفت: در ۴۴ سال گذشته، سپاه با تمام وجود در داخل و فراتر از مرزها تلاش کرده است و نتیجه آن را امروز شاهد هستیم.

حسن زاده تصریح کرد: سپاه یک نیروی انقلابی، پای کار و ولایتمدار است و این را همواره نشان داده است.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تاکید بر اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد باید تقویت شوند، اظهار کرد:محرومیت زدایی از بخش های مختلف نیز موضوعی است که باید مدنظر قرار گیرد.

سپاه، سرباز ولایت و پاسدار انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز در این دیدار گفت: سپاه، سرباز ولایت و پاسدار انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار محمد پیری با اشاره به اینکه سپاه همواره در خدمت مردم بوده است، تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم اولویت سپاه بوده و خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی اظهار کرد: تمام سفارشات مطرح شده را مد نظر قرار می دهیم تا ان شالله بتوانیم قدم های مثبتی در راه اعتلای شهر قدم برداریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.