سپاه مجموعه ای رسالت محور است
۰۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
شناسه : 301214
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: سپاه ماموریت محور نیست بلکه رسالت محور است و رسالت آن نیز حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده امروز در دیدار با امام جمعه میاندوآب  با بیان اینکه راز پایایی و مانابی انقلاب اسلامی در تصمیم شگفت انگیز امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در طول تاریخ ۱۰۰ ساله ایران، انقلاب های فراوانی به وقوع پیوسته اند ولی در ادامه از مسیر خود منحرف شدند اما امام خمینی (ره) با تدبیر هوشمندانه و حکیمانه خویش ، سپاه را به عنوان حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی تشکیل دادند تا از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حفاظت و حراست کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: سپاه ماموریت محور نیست بلکه رسالت محور است و رسالت آن نیز حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و به این رسالت نیز در هر کجا نیاز باشد، عمل می کند.

وی با بیان اینکه روحانیت، موسس و بوجود آورنده انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه پاسداران نیز حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی است.

فرج زاده تصریح کرد: در فصل نوین خدمت بر خود فرض می دانیم که از راهنمایی ها و مشاوره های امام جمعه استفاده کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه  ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب، پیش رونده هستیم و ان شالله پیش برنده نیز خواهیم بود، تصریح کرد: باید خودمان در تمام صحنه ها پیش رونده باشیم و با روحیه جهادی و با تمام قدرت، دست در دست هم در راستای تحقق ماموریت های محوله به نحو احسن تلاش کنیم.

باید با حرکت جهادی و انقلابی، کارها را به پیش برد

امام جمعه میاندوآب نیز در این دیدار با بیان اینکه انتصاب یک میاندوآبی به مسئولیت سپاه میاندوآب یک حسن است، گفت: ان شالله با حرکت جهادی و انقلابی، کارها را باید به پیش برد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده افزود: موفقیت یک مدیر در یک مجموعه به نیروی انسانی آن بستگی دارد و بدون کمک نیروی انسانی نمی شود کارها را پیش برد و لذا باید در مجموعه نیروسازی شود و نیروهای جوان و جهادی به کارگیری شوند.

وی با بیان اینکه باید قدم های زیادی برداشته شود، اظهار کرد: نیاز به تلاش است تا پایگاههای بسیج فعال شده و نیروها آماده و پا به کار باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.