سپاه بیش از هر زمان دیگر آماده دفاع از انقلاب و ایران اسلامی است
۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
شناسه : 283503
6

فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر آماده دفاع از انقلاب و ایران اسلامی است و دشمنان در میدان عمل قدرت واقعی ما را خواهند دید.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،  سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از بازدید از جزیره فارسی و ارزیابی وضعیت و آمادگی های یگان ها و رزمندگان مستقر در منطقه بوشهر در سخنانی با اشاره به اینکه قدرت نظامی ایران اسلامی بارها آزموده شده است ، گفت :  دشمنان ما تنها از بخش کوچکی از واقعیت توان دفاعی ما اطلاع دارند،با این وجود می دانند که قدرت نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران ، نفوذ ناپذیر و شکست ناپذیر است.

وی افزود: توان بازدارندگی ایران اسلامی برمبنای غلبه بر دشمنان بزرگ ایجاد شده و به فضل الهی هر روز با ارتقای این قدرت، برای صیانت از امنیت ملی ؛ مرزهای سرزمینی و استقلال و تمامیت ارضی آماده هستیم و مردم ما هم اطمینان خاطر دارند که رزمندگان با رصد شبانه روزی دشمنان، امنیت کامل را همچون گذشته برای آنان به ارمغان خواهند آورد.

سرلشکر سلامی در ادامه تصریح کرد :  ما بر اساس راهبرد غلبه بر قدرت های استکباری فرامنطقه ای تجهیزات و قدرتمان را توسعه و گسترش داده ایم و در عرصه های مختلف و برخی جلوه های عملیاتی ، بخش هایی از آن را به نمایش گذاشته ایم.

وی افزود: دشمنان ما هم قابلیت فناورانه تجهیزات ما را دیده اند و هم اراده و عزم رزمندگان ما برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی را نظاره کرده اند؛ ما قدرت آزموده شده در منطقه هستیم و بنابر این در میدان عمل قدرت واقعی ما را خواهند دید.

فرمانده کل سپاه از عاشورای حسینی به عنوان چشمه جوشان ایمان رزمندگان برابر جبهه کفر یاد کرد و گفت: فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با تکیه بر قله رفیعی که حضرت اباعبدالله  (ع ) و یارانش آفریدند مطمئن و مستحکم پیش می روند.

سرلشکر سلامی در پایان با تکریم و گرامیداشت دلاورمردی ها و رشادتهای شهدای نیروی دریایی سپاه از جمله نادر مهدوی و بیژن گرد در نبرد با ناو های جنگی امریکا، تصریح کرد: نخستین نتیجه ایثارگری ها و شهادت این سرداران ، اعتماد به نفس خلل ناپذیر ، پایدار و قابل انتقال به نسل های آینده بود و امروز رزمندگان نسل جدید رهروان شهیدانی چون نادر مهدوی هستند که با بصیرتی عمیق ، نگاهی ژرف ، ایمانی آگاهانه و با صلابتی برگرفته از تاریخ این سرزمین و الگو پذیری از مکتب عاشورا ؛ پرچم های استقامت و استکبار ستیزی را در دست گرفته اند.

انتهای پیام/ فارس

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.