سپاه برآمده از متن مردم و در کنار مردم است/اقتدار سپاه، لرزه بر اندام دشمنان انداخته است
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۱۵
شناسه : 288011
5

منتخب مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اقتدار و موشک های سپاه لرزه بر جان دشمنان  انداخته و آنها از ترس خود شب و روز و خواب نداشته و در ترس و وحشت هستند.

پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گوبا خبرنگار زرین خبر با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش آفرینی های سپاه در عرصه های مختلف، اظهار کرد: سپاه پاسداران از زمان تشکیل تا امروز نقش های فراوانی در کشور داشته و به نحو احسن به این نقش های خود عمل کرده است.

منتخب مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام راحل(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود، افزود: سپاه یک نیروی اعتقادی، ایدئولوژی و مکتبی است و  دفاع از مرزهای فیزیکی و اعتقادی از اصلی‌ترین وظیفه این نیرو به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه سپاه با مبارزه با تروریست ها و ضد انقلاب، کشور را به ساحل آرامش رساند، گفت: سپاه با گروهک های تروریستی که از ناحیه دشمنان انقلاب اسلامی، تجهیز شده بودند و اقدام به ترور می کردند، مبارزه کرد و توانست کشور را به آرامش برساند.

سپاه توانسته انقلاب را از گردنه های سخت عبور دهد

عیسی زاده به نقش مهم سپاه در ایجاد امنیت پایدار در  پرواز اشاره و تصریح کرد: ایجاد امنیت پرواز برگ زرین دیگری از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

منتخب مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی به دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: در جنگ ۸ ساله و دوران دفاع مقدس که هیچگونه آمادگی نظامی نداشتیم، سپاه در کمترین زمان وارد صحنه شد و بهترین نقش را در کنار سایر نیروهای نظامی کشور ایفا کرد.

وی گفت: سپاه پاسداران در طول بیش از چهار دهه عمر انقلاب اسلامی، در خارج از مرزها نیز با حمایت از محرومان، نقشه ها و توطئه های جنایتکاران و دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرده است.

عیسی زاده با بیان اینکه سپاه در طول تاریخ انقلاب اسلامی به نقش های متعددی که داشته به نحو احسن عمل کرده است، افزود: سپاه توانسته انقلاب را از گردنه های سخت عبور دهد.

اگر ایران اراده کند، می تواند حیفا و تل آویو را با خاک یکسان و نابود کند

منتخب مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی به نقش بی بدیل سپاه در دفاع و سازندگی اشاره کرد و گفت: سپاه در بعد و عرصه سازندگی نیز به نقش خود به نحو احسن عمل کرده و عظیم ترین پروژه های عمرانی در زمینه سدسازی و نفت و گار مانند پالایشگاه پارس جنوبی را به سرانجام رسانده است.

وی با بیان اینکه به برکت تفکر انقلابی و جهادی، امروز پیشرفته ترین پهپادها در اختیار نیروهای نظامی و سپاه ما است، تصریح کرد: اگر در زمینه نظامی تحریم بودیم و دوران جنگ هشت ساله با دستان خالی در مقابل دشمن ایستادیم، امروز ولی به جایی رسیده ایم که پهپادهای سپاه عمق مواضع و اهداف دشمنان را رصد می کنند.

عیسی زاده با بیان اینکه امروز اگر ایران اراده کند، می تواند حیفا و تل آویو را با خاک یکسان و نابود کند، اظهار کرد: امروز اقتدار و موشک های سپاه لرزه بر جان دشمنان  انداخته و آنها از ترس خود شب و روز و خواب نداشته و در ترس و وحشت هستند.

سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است

منتخب مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی به مقابله سپاه  با داعش اشاره کرد و گفت:دشمنان داعش را برای مقابله با انقلاب اسلامی تشکیل دادند ولی این گروه تروریستی که از مدرن ترین تجهیزات نیز بهره مند بودند، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به زباله دان تاریخ پیوست.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است، افزود: سپاه پاسداران، مایه امید برای مستضعفین جهان و امید مسلمانان اعم از شیعه و سنی و تکیه گاه قوی و امن برای مردم است.

سپاه اولین نیرویی است که در بلایای طبیعی در کنار مردم بوده است

عیسی زاده تصریح کرد: سپاه اولین نیرویی است که در حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله در کنار مردم بوده و چه در زمان حادثه و چه بعد از آن برای اسکان و آبادانی شهرها و روستاهای حادثه دیده تلاش می کند.

منتخب مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، خدمات درمانی رایگان با برپایی بیمارستان ها صحرایی و با پیشرفته ترین امکانات در نقاط دورافتاده را از دیگر خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:نقش سپاه در عرصه فرهنگی و آموزشی نیز بی بدیل بوده است.

امروز سپاه پاسداران امروز مقتدرترین نیرو در منطقه است

وی با بیان اینکه سپاه برآمده از متن مردم و در کنار مردم است، اظهار کرد: تشکیل بسیج مستضعفین در دل سپاه یکی از گواه ها و مصداق ها و نشان دهنده این موضوع است.

عیسی زاده با اشاره به اینکه امروز سپاه پاسداران امروز مقتدرترین نیرو در منطقه است، تصریح کرد: برای اولین بار در طول تاریخ، این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود که در انتقام سخت، پایگاه عین الاسد و مقر تروریست های آمریکایی را موشک باران کرد و به آمریکا هشدار دارد که کوچک‌ترین خطایی آنها با هزاران موشک پاسخ داده خواهد شد.

منتخب مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود:امروز بسیج و نیروهای سپاه در نیروی دریایی، هوافضا و زمینی به عنوان  یک سرباز گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان الامام خامنه‌ای در صحنه حاضر و ناظر بوده و در نهایت آمادگی هستند و از ملت و خاک ایران و انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

سپاه برآمده از متن مردم و در کنار مردم است

وی در ادامه به موضوع بیماری کرونا و نقش سپاه و بسیج در مقابله با این بیماری اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج از همان روزهای اول در کنار دولت، وارد میدان مبارزه با کرونا شده و به نقش خود در ایجاد نقاهتگاه، بیمارستان صحرایی، ضدعفونی کردن شهرها و ایجاد آرامش در جامعه ایفا کرده است.

عیسی زاده با بیان اینکه مردم هر کجا نیاز داشته اند؛ سپاه وارد عرصه و میدان شده است، تصریح کرد: سپاه و سپاهیان و نیروهای نظامی و انتظامی خدمت خالصانه و صادقانه به مردم را افتخار خود می دانند و همواره در کنار مردم بوده و هستند تا ان شالله این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.