سپاه، مطیع امر ولایت و خنثی کننده فتنه ها و توطئه های دشمنان بوده است
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
شناسه : 307510
4
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: ، سپاه و سپاهیان اجرا کننده فرامین قرآن کریم و نهج البلاغه و ادامه دهنده راه امیرالمومنین، علی(ع) و رسالت امام حسین(ع) و مطیع امر ولایت و منتقم خون مظلومان است.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت وگو با خبرنگار زرین خبر با تبریک عید سعید فطر و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سپاه، پاسدار و حافظ انقلاب اسلامی بوده و  به فرموده امام خمینی(ره)، اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه پاسداران دستاورد انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل(ره) است که اگر سپاه نبود دشمنان انقلاب اسلامی به اهداف خود علیه ایران و نظام اسلامی دست می یافتند.

وی با بیان اینکه سپاه بود که لانه تفاله های آمریکا و رژیم صهیونیستی درمنطقه یعنی گروهک های تجزیه طلب را در هم کوبید، گفت: سپاه بود که فتنه گری گروهک های تجزیه طلب را جمع کرد و سیلی محکمی بر گوش آنان نواخت.

عیسی زاده با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابهت مدعیان ابرقدرتی در دنیا را شکست، تصریح کرد: سپاه مایه عزت و اقتدار و مدافع ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب مردم بوده که هم در دوران دفاع مقدس، هم در عرصۀ سازندگی و عمران و آبادانی و محرومیت زدایی خوش درخشیده و مایه افتخار شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به نقش سپاه در جبهه مقاومت اشاره و اظهار کرد: سپاه در شکل گیری و حمایت از جبهۀ مقاومت برای خنثی‌سازی فتنه‌ تکفیری‌ها و داعشی ها و دفع فتنه ناکثین نقش اساسی داشت که اگر سپاه نبود داعش نابود نمی شد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی به قدرت بازدارندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قدرت هوایی و موشک های سپاه پاسداران، دشمن شکن بوده و پوزه دشمنان را به خاک مالیده است که نمونه این اقتدار موشکی را در موشک باران عین الاسد دیدیم که هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا را در هم کوبید.

وی با بیان اینکه سپاه، امید و یار و یاور مظلومان است، افزود: در یک کلام، سپاه و سپاهیان اجرا کننده فرامین قرآن کریم و نهج البلاغه و ادامه دهنده راه امیرالمومنین، علی(ع) و رسالت امام حسین(ع) و مطیع امر ولایت و منتقم خون مظلومان است.

عیسی زاده با اشاره به اینکه سپاهیان از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) درس گرفته اند، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر تمدن سازی برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت سر از پا نمی‌شناسد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.