سپاه، ابهت پوشالی آمریکا را شکسته است/ شهید سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۹:۳۶
شناسه : 286280
4

امام جمعه چهاربرج گفت: شهید سلیمانی در مکتب ائمه اطهار(ع) و امام تربیت یافت و خود را سرباز ولایت می دانست و این را نیز به خوبی معنا کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام جعفر آذرپندار امروز در مراسم  یادواره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای روستای خزینه جدید، اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و نعمت ولایت است و باید قدردان آن باشیم.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به دشمنی های آمریکا و دشمنان با اسلام و انقلاب، افزود: آمریکا با ایجاد داعش و با تمام توان به میدان آمده بود و خودشان نیز اعتراف می کنند که داعش را ایجاد کرده و چه هدفی داشتند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ها و مدافعان حرم به مقابله با داعش ایستادند، افزود: آنها به هر ترفندی می خواستند سردار سلیمانی را حذف کنند و روزی وی را تحریم می کردند و روز دیگر توطئه ولی به هدف خود دست نمی یافتند و در نهایت به صورت ناجوانمردانه وی را شهید کردند.

آذرپندار با بیان اینکه ما “اشدا علی الکفار و رحما بینهم” هستیم، تصریح کرد: سپاه، ابهت پوشالی آمریکا را شکسته است.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به ویژگی های شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ افزود: تمام تکیه سردار سلیمانی به خدا بود و همین نیز رمز پیروزی وی بود.

وی اخلاص و معنویت را از ویژگی های برجسته شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: همین معنویت و اخلاص حاج قاسم سلیمانی دنیا را به لرزه در آورد و دنیا به چشم خود دید که مراسم تشییع سردار سلیمانی چگونه برگزار شد.

آذرپندار تصریح کرد: شهید سلیمانی در مکتب ائمه اطهار(ع) و امام تربیت یافت و خود را سرباز ولایت می دانست و این را نیز به خوبی معنا کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی در دنیا تاثیرگذار شد، اظهار کرد: حاج اسماعیل قاآنی حاج قاسم دیگری است و قطعا در آینده از او بیشتر خواهیم شنید

امام جمعه چهاربرج با اشاره به ایام فاطمیه و با تاکید بر اهمیت معنویت و ارتباط با ائمه اطهار(ع)،  اظهار کرد: با معنویت در جبهه های نبرد حق علیه باطل و هشت سال دفاع مقدس و نیز جبهه مقاومت حماسه ها خلق شد.

وی گفت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با توکل به خدل و استعانت از ائمه اطهار(ع) حماسه ها آفریدند که باید به نسل امروزی انتقال یابد.

وحدت رمز پیروزی و ادامه انقلاب است

جانشین

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی و ادامه انقلاب است؛ گفت: دشمن با شهید کردن شهید سلیمانی به دنبال این بود که وحدت و اتحاد ما را از بین ببرد ولی به خطا رفت.

سرهنگ دوم پاسدار حسین فرج زاده با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) در راه دفاع از ولایت شهید شدند، گفت: شهید سلیمانی نیز مانند حضرت فاطمه زهرا(س) شهید راه ولایت است.

وی با بیان اینکه دشمنان شهید سلیمانی را ناجوانمردانه به شهادت رساندند، گفت: شهید سلیمانی همواره خود را سرباز ولایت می دانست و همه ما نیز باید سرباز ولایت باشیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه شهید سلیمانی عاشق شهادت بود و به آرزوی خویش رسید، گفت: راه سردار سلیمانی با تمام وجود ادامه دارد.

فرج زاده با تاکید بر اینکه مردم باید به وظیفه خود در قبال خون شهید سلیمانی و شهدا عمل کنند، گفت: هدف دشمن ناامید کردن مردم و کمرنگ کردن انتخابات است و لذا باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری وظیفه همه ما است، افزود: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همه ما است و هر برگ رای تیری به سمت ترامپ است.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.