سه پروژه ورزشی و عمرانی در میاندوآب کلنگ‌زنی و افتتاح شد
۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
شناسه : 310974
2
به مناسبت هفته دولت؛ به مناسبت هفته دولت آئین کلنگ‌زنی احداث دو پروژه ورزشی روستایی و بهره‌برداری از یک پروژه عمران روستایی در بخش مرکزی میاندوآب با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، در ادامه اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در میاندوآب، کلنگ احداث زمین ورزشی چمن مصنوعی در دو روستای گنج‌آباد و گرده‌رش از توابع بخش مرکزی میاندوآب به زمین زده شد.

در این مراسم که با حضور نماینده مجلس، فرماندار، بخشدار و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب، گفت: این پروژه ورزشی در راستای شعار دولت سیزدهم در خصوص توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته و در راستای نگاه ویژه دولت به نشاط اجتماعی و ورزش و جوانان احداث می‌شود.

امیر محمدیان اظهار کرد: هر یک از این پروژه‌ها در زمین‌هایی به مساحت یک هزار و ۱۴۰ مترمربع با قرارداد اعتبار کلی ۳۰ میلیاردریالی و با تخصیص اولیه ۶ میلیارد ریال احداث می‌شوند.

هم چنین در کنار کلنگ‌زنی این دو پروژه ورزشی در میاندوآب، یک پروژه عمرانی روستایی نیز شامل آسفالت‌ریزی، بهسازی، سنگ‌فرش و جدول‌گذاری معابر روستای گرده‌رش به بهره‌برداری رسید.

بخشدار بخش مرکزی میاندوآب در این مراسم گفت: این پروژه به مساحت چهارهزار و ۸۰۰ مترمربع احداث شده است.

مصطفی باقر نژاد افزود: این پروژه با صرف ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و قیر رایگان دولتی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب امسال هم‌زمان با هفته دولت در این شهرستان، ۵۳ پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی، کشاورزی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

محمدرضا رضایی در گفتگویی که با خبرنگار زرین خبر داشت، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، برنامه‌های متنوعی در شهرستان میاندوآب در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف پیش‌بینی‌شده است.

وی گفت: از این تعداد ۲۴ پروژه عمرانی، چهار پروژه آموزشی، دو پروژه بهداشتی، درمانی، سه پروژه تولیدی صنعتی و ۲۰ پروژه نیز خدماتی و کشاورزی است.

رضایی تصریح کرد: این پروژه‌ها در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی حدود ۱۷۰ نفر آماده افتتاح و بهره‌برداری‌شده است.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب هم چنین از کلنگ‌زنی چهار پروژه نیز خبر داد و اظهار کرد: این چهار پروژه نیز شامل سه پروژه سالن ورزشی روباز در روستاهای گنج‌آباد، گرده رش و شهر بکتاش و یک پروژه در حوزه راه و بهسازی و آسفالت محور روستای للکلو است.

وی گفت: این پروژه‌ها نیز جمعاً با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و عملیات احداث آنها شروع می‌شود.

رضایی هم چنین با بیان اینکه بزرگ‌ترین افتخار و رویکرد دولت سیزدهم رسیدگی به اقشار محروم و مستضعف جامعه است، اظهار کرد: در این راستا نیز برنامه‌های هفته دولت در میاندوآب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دیدار با محرومان و مستضعفان و خانواده‌های معظم شهدا شروع شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.