سه پروژه آبرسانی در بخش کشاورزی میاندوآب اجرا می‌شود
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
شناسه : 310562
4
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: سه پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بخش کشاورزی این شهرستان در حال اجرا است.
پ
پ

رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای پروژه‌های بخش آب‌وخاک در روستاهای میاندوآب، اظهار کرد: پروژه‌های آب‌وخاک در راستای مقابله با بحران کاهش منابع آبی، افزایش راندمان آب آبیاری و جلوگیری از هدررفت آب در بخش کشاورزی اجرا می‌شوند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: سه پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بخش کشاورزی این شهرستان در حال اجرا است.

وی گفت: امسال پروژه‌های انتقال آب با لوله در مجموع به طول سه کیلومتر و ۳۵۲ متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در پنج روستای شهرستان میاندوآب شامل جعفرآباد چلیک، نظام‌آباد، حاصل قوبی امیرآباد، اوچ تپه و حاج حسن خاصه اجرا می‌شود.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب تصریح کرد: اعتبار موردنیاز برای اجرای این پروژه‌ها از محل اعتبارات خشکسالی و تملک دارایی سرمایه‌ای استانی است.

مقدم اظهار کرد: احداث و بهسازی کانال عمومی و مشترک روستاهای قزقلعه و قلعه حسن، با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استانی، یکی دیگر از پروژه‌های در حال اجرای بخش آب‌وخاک شهرستان میاندوآب است که در راستای مدیریت مصرف بهینه آب کشاورزی اجرا می‌شود.

وی به بازدید از این پروژه‌ها در حال اجرای بخش آب‌وخاک روستاهای حوزه عمل دهستان‌های مرحمت‌آباد و مکریان شمالی میاندوآب اشاره کرد و گفت: هدف از این بازدیدها بررسی وضعیت پروژه های اجرا شده در حوزه آب‌وخاک شهرستان، برآورد اعتبار موردنیاز جهت تجهیز و تکمیل شبکه‌های آبرسانی، نظارت بر عملیات اجرایی پروژه‌های در حال اجرا، بررسی مصالح به‌کارگیری شده توسط پیمانکار و ارائه توصیه‌های فنی در جهت رعایت شرایط فنی پیمان است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.