سه طرح  محرومیت زدایی و ورزشی سپاه در میاندوآب افتتاح شد
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۱۸
شناسه : 294329
17
با حضور جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی؛ با حضور جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان شهرستانی، سه طرح  مسکن مددجویی بهزیستی و ورزشی سپاه در میاندوآب افتتاح شدند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم افتتاح این طرح ها امروز با حضور سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دادستان و سرپرست منطقه انتظامی و اعضای شورای تامین شهرستان در روستای سوگلی تپه و بخش بکتاش میاندوآب برگزار شد.

افتتاح فاز اول مسکن مددجویی بهزیستی

فاز اول مسکن مددجویان بهزیستی از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با مشارکت سپاه شهدا و سازمان بهزیستی و بسیج سازندگی میاندوآب امروز در روستای سوگلی تپه افتتاح شد.

به گفته موسی تقی زاده مسئول بسیج سازندگی میاندوآب ۱۱ واحد مسکن مددجویی بهزیستی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در میاندوآب در دست احداث است که در فاز نخست، دو واحد افتتاح و پنج واحد نیز با پیشرفت بیش از ۹۸ درصدی در شرف افتتاح هستند و بقیه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارند.

به گفته وی علاوه بر احداث این واحدهای مددجویی که به طور متوسط ۶۰ مترمربع مساحت زیربنا دارند، برای تهیه ملزومات موردنیاز برای این مددجویان از جمله فرش و … با کمک خیرین و اصناف اقدام شده است.

افتتاح سوله ورزشی شهر بکتاش

امروز هم چنین سوله ورزشی صالحین حوزه مقاومت بسیج بکتاش ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب که از محل اعتبارات مهندسی سپاه احداث شده است، با حضور سردار رحیمی جانشین سپاه شهدا و مسوولان شهرستانی افتتاح شد.

به گفته نصراله قاصد مسئول مهندسی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب این سوله ورزشی نیز در زمینی به مساحت ۴۵۰ مترمربع و با بیش از ۱۷ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

در مراسم افتتاح این طرح، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط بسیج سازندگی و مهندسی ناحیه، از احداث دو سوله ورزشی دیگر نیز  خبر داد و گفت: این سوله های ورزشی در شهر چهاربرج و کوی قره ورن میاندوآب در دست احداث هستند که به زودی با رفع نواقص شاهد افتتاح آنها نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.