سهم 52 درصدی زرینه و سیمینه رود میاندوآب در تامین آب دریاچه ارومیه/ متناسب با این درصد، اعتبارات به شهرستان داده شود
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
شناسه : 263735
8

 فرماندار میاندوآب گفت: 52 درصد از حق آبه دریاچه ارومیه از دو رودخانه زرینه رود و سیمینه رود شهرستان میاندوآب تامین می شود و انتظار داریم که برای ایجاد زیر ساخت ها در این شهرستان، متناسب با این درصد حق آبه، اعتبارات به شهرستان داده شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در جمع دهیاران و اعضای شورای روستاهای بخش های تابعه میاندوآب با تاکید بر احیای دریاچه ارومیه اظهار کرد: نخستین مصوبه دولت یازدهم در این رابطه بود و این نشانگر توجه دولت به احیای دریاچه است.

فرماندارمیاندوآب با اشاره به آغاز اجرای فعالیت های ستاد احیا در این شهرستان و استان، افزود: فعالیت های ستاد احیا نیز با مدیریت جدی و برنامه ریزی هدفمند ادامه دارد.

وی با تاکید بر نقش دهیاران در احیای دریاچه ارومیه، گفت: دهیاران با برنامه ریزی و فرهنگ سازی در روستاها می توانند نقش خود را در بهینه سازی مصرف آب و در نتیجه تغییر الگوی آبیاری و احیای دریاچه ارومیه ایفا کنند.

امیری به نقش مهم و ویژه میاندوآب در احیای دریاچه ارومیه اشاره و تصریح کرد: 52 درصد از حق آبه دریاچه ارومیه از دو رودخانه زرینه رود و سیمینه رود شهرستان میاندوآب تامین می شود و این نشان دهنده اهمیت این شهرستان در طرح های احیا دریاچه ارومیه است.

فرماندار میاندوآب هم چنین با بیان اینکه این شهرستان در اجرای اقدامات فرهنگی، اجتماعی در پیشرو بوده است، اظهار کرد: انتظار داریم که برای ایجاد زیر ساخت ها در این شهرستان، متناسب با این درصد حق آبه، اعتبارات به شهرستان داده شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.