سند آموزشی 2030 مغایر با ارزش های دین و نظام است/ دشمنان به دنبال معنویت زدایی از جامعه هستند
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
شناسه : 261538
6

امام جمعه میاندوآب گفت: معنویت گرایی یکی از ارزش هاست که متاسفانه با امضای سند آموزشی2030زیر سوال می رود و برخلاف دین و اسلام است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در همایش طلاب و روحانیون شهرستان میاندوآب با بیان اینکه همه ما در قبال انقلاب وظیفه داریم و مسئول هستیم، اظهار کرد: امام راحل(ره) فرموده اند اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود و این شعارامام راحل(ره) است که روی موشک های ما درج می شود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر حفظ مولفه های انقلاب اسلامی، افزود: هرکس به مردم خدمت کند، محبوب مردم است و لذا مسئولان باید به مردم خدمت کنند و مردم نیز مسئولانی را انتخاب کنند که تنها به فکر خدمت به آنان باشند.

وی با بیان اینکه باید برای حفظ انقلاب اسلامی به ارزش های انقلاب، ارزش و اهمیت بدهیم، گفت: معنویت گرایی یکی از ارزش هاست که متاسفانه با امضای سند آموزشی2030زیر سوال می رود و برخلاف دین و اسلام است.

حسن زاده با اشاره به اینکه امروز تمام هم و غم دشمنان این است تا معنویت گرایی را از جامعه ما بزداید، تصریح کرد: از سوی دیگر امروز دشمنان روی خطوط قرمز نظام برنامه ریزی کرده و ولایت فقیه را نشانه گرفته اند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر ایستادگی در مقابل استکبار جهانی، اظهار کرد: باید با ایستادگی در مقابل استکبار جهانی، در مقابل توطئه نفوذ دشمنان ایستاد و با آن مقابله کرد.

وی هم چنین بر لزوم ساده زیستی، استکبارستیزی و ولایتمداری مسئولان تاکید کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.