سلامتی و امنیت لازم و ملزوم یکدیگر هستند/ افزایش تخت های بیمارستانی در میاندوآب
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
شناسه : 284603
5

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: سلامتی و امنیت لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باید شکرگزار خداوند بود که دو نعمت بزرگ تندرستی و سلامتی و امنیت و آرامش را به ما عنایت کرده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در جریان بازدید از بیمارستان های حضرت فاطمه زهرا(س) و عباسی میاندوآب و عیادت از بیماران بستری، با بیان اینکه خدمت به مردم، وظیفه مسئولان است، اظهار کرد: خدمت به مردم در واقع باقیات صالحات بوده و عمل به منویات امامین انقلاب است.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با تقدیر از تلاش های انجام گرفته در راستای ارائه خدمات به مردم، افزود: این خدمات ارزشمند باید توسعه یابد و همواره در خدمت مردم باشیم.

وی با تاکید بر داشتن روحیه جهادی در خدمت به مردم، گفت: باید روحیه جهادی و انقلابی را به نسل حاضر نیز انتقال داده و به عنوان سرباز ولایت همواره در خدمت مردم باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تصریح کرد: مجموعه ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز با طرح های مختلف مانند طرح شهید رهنمون و اکیپ های خدمات درمانی و پزشکی در عرصه سلامت به وظیفه خود کرده و در راستای افزایش و ارتقا سطح بهداشت و سلامت تلاش می کند.

پالهنگ با بیان اینکه سلامت و امنیت دو نعمت مهم هستند که باید قدردان آن باشیم، اظهار کرد: سلامتی و امنیت لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باید شکرگزار خداوند بود که دو نعمت بزرگ تندرستی و سلامتی و امنیت و آرامش را به ما عنایت کرده است.

افزایش تعداد تخت های بیمارستانی در میاندوآب

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در این شهرستان، اظهار کرد: بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) بعد از سال ها تکمیل و به مرحله بهره برداری رسیده است.

سهراب حیدری با اشاره به آغاز فعالیت این بخش از بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: با افتتاح بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س)، 110 تخت بیمارستانی به مجموع تخت های بیمارستانی در شهرستان اضافه می شود.

وی با بیان اینکه بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دارای 13 اتاق زایمان خصوصی و بخش های بستری است، گفت:برای تکمیل و تجهیز بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) در حدود 500 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب هم چنین از تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) نیز خبر داد  و اظهار کرد: این کلینیک نیز درسه طبقه و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال احداث شده است.

حیدری هم چنین از افزایش دستگاههای دیالیز بیمارستان عباسی خبر داد و گفت: پیرو مکاتبات و اقدامات بعمل آمده و بررسی مشکلات و پیگیریهای لازم، تعدادی دستگاه دیالیز کمک به شبکه های مختلف استان آذربایجان غربی در نظر گرفته شده بود که در این راستا هشت دستگاه دیالیز جدید نیز به بخش دیالیز بیمارستان عباسی میاندوآب اضافه شد.

وی هم چنین بازسازی اتاق های عمل و تجهیز بخش ICU با کمک خیرین را از دیگر اقدامات انجام گرفته در بیمارستان عباسی عنوان کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.