سقوط به رودخانه زرینه‌رود میاندوآب حادثه آفرید
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
شناسه : 311947
2
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: ظهر امروز یک مرد ۷۰ساله به رودخانه زرینه‌رود میاندوآب سقوط کرد و دچار مصدومیت شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه سقوط یک نفر از ساحل رودخانه زرینه‌رود میاندوآب به پایین، سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور عملیات امدادی به محل اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک پیرمرد حدود ۷۰ساله به پایین از حاشیه رودخانه زرینه‌رود سقوط کرده بود، افزود: با حضور مأموران آتش‌نشانی و اورژانس عملیات امداد و نجات بر روی مصدوم حادثه انجام گرفت.

وی گفت: خوشبختانه این پیرمرد ۷۰ساله به‌سلامت و زنده توسط اورژانس و آتش‌نشانی به بیرون از مکان سقوط کرده منتقل و سریعاً به بیمارستان انتقال یافت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

در شش‌ماهه نخست امسال ۳۳۵ مأموریت مختلف اعم از اطفای حریق، امداد و نجات، سوانح رانندگی و غیره توسط آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب انجام شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.