سفیر جاسوس، جایی در ایران ندارد/ کشورها باید پروتکل های سیاسی و بین المللی سفارت را رعایت کنند
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
شناسه : 288289
3

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم گفت: افراد و کشورها باید پروتکل های سیاسی و بین المللی سفارت را رعایت کنند و هم راستای برخی سفارتخانه ها مانند آمریکا که آنها را جاسوسخانه می دانیم و حضرت امام خمینی(ره) نیز تسخیر این لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند، حرکت نکنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده، منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار کرد: کشورها و افراد وابسته آنها که گروههای همراه با نظام مقدس جمهوری اسلامی را محکوم می کنند و از نظام اسلامی جاسوسی کند، جایی در کشور ما نداشته و جمهوری اسلامی  و به تبع آن مجلس و وزارت خارجه نمی تواند چنین افرادی را قبول کند.

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم افزود: این افراد و کشورها باید پروتکل های سیاسی و بین المللی سفارت را رعایت کنند و هم راستای برخی سفارتخانه ها مانند آمریکا که آنها را جاسوسخانه می دانیم و حضرت امام خمینی(ره) نیز تسخیر این لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند، حرکت نکنند.

وی گفت: از کشورهای غربی تابحال به ما همیشه ضرر رسیده و خیری نرسیده است.

عیسی زاده با اشاره به اینکه دشمنان همواره به فکر ضربه زدن به نظام اسلامی بوده اند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب اسلامی بود نه شرقی، نه غربی بوده و کشور مستقل تحت ولایت ائمه اطهار(ع) و امامان معصوم و با اعتقادات و تفکرات ناب حضرت امام(ره) که در سال 57 دنیا را به لرزه درآورد.

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم افزود: تلاش دشمنان در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره در راستای دشمنی با توطئه های مختلف مانند جاسوسی، ترور، حمایت از گروههای تروریستی و … بوده است ولی به حول قوه الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی با آنها مقابله کرد و توطئه ها را ناکام ساخته است.

وی با بیان اینکه ریشه این دشمنی ها قطع نشده و مانند غده سرطانی وجود دارد، اظهار کرد: هر از چندگاهی دشمنان و جاسوسان غرب و آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه این دشمنی را بروز می دهند ولی غافل از اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) همراه ساير نيروهاى امنيتى با وحدت و يكدلى و هوشیارانه همیشه در حال رصد بوده و آنها را حتی اگر در آسمان نیز باشند، به زمین می کشانند و چشم فتنه های آنها را کور می کنند.

عیسی زاده با اشاره به اینکه متاسفانه گاهاً برخی کج اندیشان و یا کسانی که خود را به روشنفکری می زنند، عوامانه و فریبکارانه حتی اشغال لانه جاسوسی آمریکا را که حضرت امام(ره) آن را انقلاب دوم نامیدند، اشتباه می خوانند و به آن شبهه وارد کرده و یا ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر را درست نمی دانند، در  واقع در جبهه دشمن قرار گرفته اند، تصریح کرد: اینها نیز در واقع خائن بوده و ضرر آنها  کمتر از جاسوسان نیست چرا که به تفکرات ناب جمهوری اسلامی و حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری خدشه وارد می کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.