سفر رییس جمهور موجب وحدت مضاعف مردم استان می‌شود
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۴
شناسه : 300403
5
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: سفر رییس جمهور موجب وحدت وهم‌افزایی بیشتر مردم استان می‌شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه‌ به‌ اینکه‌ آذربایجان غربی، استانی مرزی و متشکل از اقوام مختلف است حضور رییس جمهور وحدت مردم این استان را بیشتر می‌کند.

وی اظهار کرد: یکی از اقدامات مثبت دولت سفرهای ایشان به استان‌های مختلف کشور، آشنایی با مشکلات و مسایل مختلف آنهاست بنابراین این سفر رییس جمهور به استان نیز می‌تواند آثار و ‌برکات خوبی داشته باشد.

آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: ارتباط چهره به چهره با اقشار مختلف مردم از خانواده‌های معظم شهدا گرفته تا صاحبان صنایع و کارگران بدون تردید اثر روانی مثبتی بدنبال داشته و مردم احساس خوشایندی می‌کنند که از نزدیک با یک مسوول عالیرتبه گفت وگو کرده و ‌این حرکت و ‌اقدام از شاخصه‌های مسوول در نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: اینکه دولت سیزدهم فاصله بین خود و مردم قایل نمی‌شود و برای حل مشکلات حضور میدانی دارد، نکته‌ای مثبت در کارنامه فعالیتش محسوب می‌شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: رییس جمهور که در اتاق بنشیند و از دور به مشکلات رسیدگی کند با کسی که در میدان باشد و از نزدیک با مشکلات روبرو شود تفاوت دارد و ‌ دکتر رییسی از جمله این شخصیت هاست که ‌به اکثر نقاط کشور سر زده و از نزدیک مشکلات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی افزود: قطعا در این سفر نیز از کارخانه‌ها و طرح‌های نیمه تمام بازدید کرده و بدنبال این بازدیدها بودجه‌های لازم برای آنها تخصیص پیدا خواهد کرد.

آیت الله شبستری اظهار کرد: امید می‌رود این سفر منشا خیر و ‌برکت برای مردم استان باشد و مشکلات موجود به همت قدم مبارک رییس جمهور حل شده و ‌بودجه‌های لازم نیز اختصاص یابد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.