سفرهای شهرستانی رویکرد اجرایی دارند/بد عهدی در اجرای مصوبات قابل قبول نیست
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
شناسه : 298227
4
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سفرهای شهرستانی ما کاملا جنبه اجرایی دارند و برای اجرایی شدن مصوبات زمان‌بندی دقیق تعیین شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی در جریان دومین سفر شهرستانی خود در دیدار با مردم میرآباد سردشت با اشاره به اهمیت سفرهای شهرستانی اظهار داشت : تمامی مصوبات سفرهای شهرستانی جنبه اجرایی در زمان تعیین شده دارند و براساس این مصوبات نقشه راه توسعه شهرستانها تدوین می‌شود لذا به هیچ عنوان نباید در اجرای مصوبات بد عهدی صورت گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت:نقش مردم آذربایجان غربی و به ویژه مرزداران غیور استان در دفاع از کیان اسلامی بی نظیر و اثرگذار است و علارغم  اقدامات شایسته نظام اسلامی در ایجاد زیرساخت ها در مناطق مرزی، برای کاهش فاصله و برخورداری بیشتر، این مناطق نیاز به نگاه و توجه ویژه دولت دارند.

معتمدیان افزود: نگاه دولت سیزدهم و استان رفع مشکلات مردم و توجه ویژه به مناطق مرزی، کم برخوردار و محرومیت زدایی است و در این راستا و برای رفع مشکلات مردم همه ظرفیت‌ها و پتانسیل ها را بسیج می‌کنیم.

استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: تصمیم گیری ها برای حل مشکلات مردم پشت میز و در اتاق های بسته انجام نمی‌شود و اولویت‌های کاری مسئولان استان براساس مطالبات و نیازهای مردم منطقه برنامه ریزی می‌شود.

معتمدیان با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سردشت افزود:جنگل‌های پرتراکم، آب و خاک بی نظیر و مردمان غیور و تلاشگر، ویژگی های منحصر به فرد شهرستان سردشت هستند که برای بهره گیری از این ظرفیت ها و توسعه باغداری و کشاورزی منطقه، تسهیلات بانکی ارزان قیمت اختصاص می باید.

*فارس

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.