سسیستم امتیاز بندی برای انتخاب شهردار آینده میاندوآب/20 گزینه تا کنون برای شهرداری معرفی شده اند
۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
شناسه : 263080
4

عضو منتخب شورای پنجم شهر میاندوآب از معرفی بیش از 20 گزینه برای تصدی مسئولیت شهرداری میاندوآب در دور پنجم خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، موضوع انتخاب شهردار میاندوآب همواره یکی از چالش های اساسی و موضوعات مهم برای مردم این شهر بوده است.

در دوره های گذشته افراد مختلفی به کرسی شهرداری میاندوآب رسیده اند که آخرین آنها دکتر عبدالله عبداللهی بود و بعد از استعفای وی در مهر ماه سال گذشته، شهرداری میاندوآب شهردار جدیدی به خود ندیده و توسط  سرپرست شهرداری اداره شده است.

اما با انتخاب اعضای پنجم شورای شهر،  بار دیگر موضوع انتخاب شهردار به نقل محافل مجازی و حقیقی تبدیل شده و از اسامی مختلفی به عنوان گزینه های شهرداری آینده میاندوآب نام برده می شود.

شنیده ها نیز از جلسات غیررسمی شورای پنجم شهر که از نیمه مرداد ماه، شورای شهر را تحویل می گیرند، حاکی از آن است که اعضای منتخب شورای پنجم، اقدامات خود را برای انتخاب شهردار میاندوآب آغاز کرده اند که برای اینکه از صحت و سقم این اخبار مطلع شویم، به سراغ احد غفاری، خبرنگار صدا و سیما و عضو منتخب شورای پنجم شهر رفته و با وی به گفت و گو پرداختیم.

احد غفاری در این گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  با بیان اینکه وحدت و صمیمیت در میان اعضای منتخب شورای پنجم حاکم است، گفت: از زمان انتخاب به عنوان عضو شورای شهر و تشکیل نخستین جلسه و انتخاب رئیس سنی، اقدامات خود را در قالب جلسات و نشست های هم اندیشی آغاز کرده ایم.

شورای پنجم شهر میاندوآب

این عضو منتخب شورای  پنجم شهر با اشاره به اینکه هم اکنون در حال طی مراحل انتخاب شهردار جدید برای میاندوآب هستیم، اظهار کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده، هر یک از اعضا، حداقل یک و حداکثر چهار نفر را به عنوان کاندیدا برای انتخاب به عنوان شهردار میاندوآب معرفی کردند.

وی با بیان اینکه بیش از 20 گزینه برای شهرداری میاندوآب از سوی اعضا معرفی شده اند، افزود: معرفی شدگان اعضای شورای شهر به عنوان شهردار، همگی افراد متخصص و متعهد و دارای سوابق مدیریتی و اجرایی و علمی هستند.

غفاری تصریح کرد: گزینه های مطرح شده برای شهرداری از سوی اعضا، در جمع اعضای منتخب شورای شهر حاضر شده و نسبت به معرفی و ارائه پیشنهادات خود برای توسعه، عمران  و آبادانی شهر اقدام می کنند.

این عضو منتخب شورای  پنجم شهر در مورد انتخاب گزینه نهایی از بین گزینه ها، اظهار کرد: اعضا، پس از بررسی برنامه های گزینه های پیشنهادی و سوابق افراد، به آنها امتیاز می دهند و در نهایت فردی که بیشترین امتیاز را از اعضای شورای شهر کسب کند، به عنوان شهردار انتخاب می شود.

وی گفت: امیدواریم با همدلی و وحدتی که بین اعضای منتخب در شورای پنجم شهر وجود دارد، شهردار قوی، مدیر، مدبر، متخصص، متعهد، مردمی و میاندوآبی و انقلابی برای خدمت رسانی به مردم شریف میاندوآب، انتخاب کنیم.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.