۵ مرکز خرید تضمینی گندم در میاندوآب فعالیت می کنند
۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
شناسه : 309555
4
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: پنج مرکز خرید تضمینی غلات در شهرستان میاندوآب کار خرید گندم را بر اساس دستورالعمل ابلاغی انجام می‌دهند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدرضا رضایی سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب امروز از برداشت گندم در مزارع و مراکز خرید تضمینی غلات در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند برداشت و خرید تضمینی غلات قرار گرفت.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در این بازدید با اشاره به آغاز برداشت گندم در این شهرستان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم از اراضی زیر کشت این محصول در میاندوآب برداشت شود که طبق آمار نسبت به سال زراعی گذشته ۳۷ درصد رشد را نشان می دهد.

رضا مقدم با بیان اینکه مراکز خرید تضمینی غلات آماده دریافت محصول تولیدی زارعین منطقه هستند، گفت: هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته و کشاورزان می‌توانند گندم مازاد بر مصرف خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل دهند.

وی افزود: پنج مرکز خرید تضمینی غلات در شهرستان میاندوآب کار خرید گندم را بر اساس دستورالعمل ابلاغی انجام می‌دهند.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب تصریح کرد: امسال ۲۰ هزار و ۳۹۶ هکتار از اراضی زراعی شهرستان میاندوآب به کشت محصول گندم اختصاص‌یافته است.

مقدم گفت: کشاورزی در میاندوآب یکی از محورهای توسعه اقتصادی بوده و برداشت محصولاتی همچون گندم و کلزا مسئله اساسی و حیاتی برای تأمین نیاز منطقه و کشور است.

در این بازدید، معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار و جمعی از کارشناسان جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند.

تاکنون ۱۷ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در میاندوآب خریداری شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.