۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۲۰
شناسه : 318709
1
تیم فوتسال «سردار» با برتری در دیدار نهایی به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال جام رمضان میاندوآب دست‌یافت.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه ورزش پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، مسابقات فوتسال جام رمضان میاندوآب پس از حدود یک ماه به پایان کار خود رسید و تیم‌های برتر رده‌های سنی مشخص شدند.

در دیدارهای پایانی این مسابقات که امشب برگزار شد، در رده سنی نونهالان دو تیم «آسایش آذربایجان» و «عقاب» به مصاف هم رفتند که تیم «آسایش آذربایجان» با نتیجه ۳ بر ۱ تیم «عقاب» را شکست داد و به مقام نخست این رده سنی دست‌یافت.

در رده سنی نوجوانان نیز دو تیم «عقاب» و «ناخدای جزیره» به مصاف هم رفتند که تیم «عقاب» به مقام قهرمانی و تیم «ناخدای جزیره» به مقام نایب‌قهرمانی دست‌یافت.

در رده سنی جوانان نیز دو تیم «پیروزی» و «ناخدای جزیره» به مصاف هم رفتند که دو تیم در وقت قانونی مسابقه به نتیجه تساوی ۵ بر ۵ دست یافتند و ضربات پنالتی تیم قهرمان را مشخص کرد.

در ضربات پنالتی نیز تیم «پیروزی» با نتیجه ۵ بر ۴ تیم «ناخدای جزیره» را شکست داد و به مقام نخست این رده سنی دست‌یافت.

در رده سنی پیشکسوتان نیز در دیدار پایانی دو تیم «یاران شبیلو» و «آذربایجان» به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه تیم «آذربایجان» با نتیجه ۴ بر ۱ تیم «یاران شبیلو» را شکست داد و به مقام نخست این رده سنی دست‌یافت.

در دیدار پایانی رده سنی بزرگسالان نیز دو تیم «سردار» و «موبایل محمد» در یک دیدار حساس و تماشایی به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه تیم «سردار» با نتیجه ۶ بر ۲ تیم «موبایل محمد» را شکست داد و به مقام نخست این رده سنی دست‌یافت.

رقابت ۶۲ تیم در جام رمضان

هم چنین رئیس هیئت فوتبال میاندوآب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» در حاشیه دیدار پایانی این مسابقات، گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان در میاندوآب به مدت یک ماه در سال ورزشی شهدای ۱۷ شهریور برگزار شد.

مصطفی تقی‌زاده اظهار کرد: در این مسابقات در مجموع ۶۲ تیم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، پیشکسوتان و بزرگسالان با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرستان میاندوآب در طول ماه مبارک رمضان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از مسابقات با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین شهرستان و با حضور پرشور و گسترده تماشاگران برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال میاندوآب با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و همکاری مجموعه اداره ورزش و جوانان، مربیان، بازیکنان و مسئولان شهرستانی و تماشاگران در برگزاری این مسابقات، گفت: حضور تماشاگران در این دوره از مسابقات بی‌نظیر بود و ما این حضور را ارج می‌نهیم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.