سردار سلیمانی تنها یک شخصیت نبود بلکه یک راه و مکتب است
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۸:۳۵
شناسه : 292376
15
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: سردار سلیمانی تنها یک شخصیت نبود بلکه یک راه و مکتب است که نسل جوان و نوجوان باید با مکتب حاج قاسم آشنا شوند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در مراسم تجلیل از بسیجیان مدال آور هیئت کاراته میاندوآب، گفت: ورزش یک ارزش است و ورزشکاران بسیجی باید مروج ارزش های انقلابی، دینی و اسلامی و فرهنگی باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه میاندوآب از استعدادهای ورزشی زیادی برخوردار است که نیازمند توجه هستند، گفت: باید در راستای استعدادیابی ورزشی و نیز در سایر زمینه ها تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه در همه جا بصیرت لازم است، افزود: هرکس در جایگاهی که قرار دارد باید بصیرت داشته باشد و در عرصه ورزش نیز وقتی ورزشکاری در مقابل ورزشکار از رژیم صهیونیستی شرکت نمی کند، این نشان از بصیرت وی بوده و حرکتی ارزشمند است.

پالهنگ در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: سردار سلیمانی تنها یک شخصیت نبود بلکه یک راه و مکتب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه نسل جوان و نوجوان باید با مکتب حاج قاسم آشنا شوند، افزود: باید دست به دست هم داده و ارزش ها را حفظ کرد.

در ادامه این مراسم لوح قهرمانی بسیجیان مدال آور هیئت کاراته میاندوآب به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.