سرانه ورزشی میاندوآب ۶۲صدم مترمربع به ازای هر نفر است/ استادیوم ورزشی آزادی مرمت و نوسازی می شود
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
شناسه : 296868
7
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب: رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: با احتساب تمام پتانسیل ها و امکانات ورزشی موجود در شهرستان، سرانه ورزشی میاندوآب هم اکنون 62 صدم مترمربع به ازای یک نفر است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، رضا زرندی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهرستان میاندوآب با اشاره به اینکه برنامه های هفته تربیت بدنی با شعار” ایران تندرست، ایران همدل، ایران قوی” برگزار می شود، افزود: در این راستا برنامه های مختلفی طبق شرایط کرونایی پیش بینی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب افزود: برگزاری همایش پیاده روی، تجلیل از قهرمانان ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، مسابقه سوارکاری و برخی مسابقات ورزشی طبق شرایط کرونایی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی امسال در میاندوآب است.

وی با بیان اینکه متاسفانه کرونا در بخش ورزش، آسیب های زیادی از جمله تعطیلی باشگاههای ورزشی و… وارد کرده است، گفت: از شهریور سال گذشته تا امسال  در مجموع دو هزار و ۳۵ ورزشکار بیمه شده در میاندوآب وجود داشته این در حالی است که در شرایط کرونایی در طول یک سال با انجام فعالیت های ورزشی و برگزاری مسابقات بیش از شش هزار و ۵۰۰ نفر از بیمه ورزشی استفاده می کردند.

زرندی با اشاره به اینکه میاندوآب از پتانسیل ورزشی خوبی برخوردار است، تصریح کرد: در حال حاضر میاندوآب حداقل در هفت رشته ورزشی که از جمله می توان به کاراته، ووشو، کشتی، والیبال، فوتسال و سوارکاری اشاره کرد، پتانسیل قهرمان پروری را دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب با تاکید بر اینکه حمایت پیشکسوتان لازمه موفقیت بوده و باید پیشکسوتان رشته های ورزشی به میدان آمده و با حضور خود در صحنه و یاری اداره ورزش و جوانان سبب احیا و پویایی رشته های ورزشی شوند، اظهار کرد: در هر رشته ورزشی پیشکسوتان ورزش به میدان آمده اند، موفق بوده ایم ولی در هر رشته ای که پیشکسوتان به میدان نیامده و حمایت نکرده اند؛ پیشرفتی شاهد نبوده ایم.

وی با اشاره به اینکه تلاش کرده ایم ورزش را به دست ورزشکاران بسپاریم، افزود: برخی رشته های ورزشی هستند که درآمدزا بوده و با درآمد خودشان می توان هیئت را اداره کرد ولی در برخی رشته ها و به طور کلی همه هیئت ها نیاز به اسپانسر و حمایت مالی دارند تا شاهد شکوفایی باشیم.

زرندی در ادامه با اشاره به اینکه سرانه ورزشی میاندوآب هم اکنون ۶۲ صدم مترمربع به ازای یک نفر است، گفت: این میزان با احتساب تمام پتانسیل ها و امکانات ورزشی موجود در شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب به فعالیت ۳۴ باشگاه ورزشی خصوصی و ۱۴ باب سالن ورزشی در این شهرستان اشاره و اظهار کرد:۱۴ باب خانه ورزش روستایی نیز در میاندوآب وجود دارد که در هفته تربیت بدنی امسال با افتتاح دو باب خانه ورزش روستایی دیگر تعداد خانه‌ های ورزش روستایی در میاندوآب به ۱۶ باب می‌رسد.

وی در ادامه از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای تعمیر و بازسازی استادیوم ورزشی آزادی میاندوآب خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی و پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان، این مبلغ در فاز اول برای بازسازی چمن موجود و احداث چمن مصنوعی جدید، جایگاه ویژه (وی آی پی)، رختکن، سرویس‌های بهداشتی ورزشکاران و تماشاگران و پیست دو میدانی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.