سرانه فضای آموزشی در آذربایجان غربی پایین تر از میانگین کشوری است
۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
شناسه : 260686
8

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: سرانه فضای آموزشی کشور 5/5 متر مربع برای هر دانش اموز است که این میزان در آذربایجان غربی 3/2 مترمربع و در شهرستان میاندوآب 3/5 مترمربع است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، قهرمان رحمانی در نوزدهمین همایش خیرین مدرسه ساز میاندوآب با بیان اینکه در توسعه مناطق آموزشی، مناطق محروم در اولویت ما قرار دارد، اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی کشور 5/5 متر مربع برای هر دانش اموز است که این میزان در آذربایجان غربی 3/2 مترمربع و در شهرستان میاندوآب 3/5 مترمربع است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با اشاره به تخریب و بازسازی دو هزار کلاس درس در استان از سال 85، افزود: در حال حاضر 89 پروژه خیرساز با 465 کلاس درس در سطح آذربایجان غربی در حال اجراست.
وی با بیان اینکه از این پروژه ها در 23 مورد سهم خیرین به اتمام رسیده و در حال پیگیری سهم مشارکتی اعتبارات دولتی هستیم، گفت: تعدادی از این پروژه ها دارای ردیف اعتباری بوده و در 6 پروژه با 45 کلاس درس نیز سهم خیرین به اتمام رسیده که دو پروژه با 21 کلاس درس مربوط به میاندوآب است.
رحمانی تصریح کرد: در جشنواره 18، آذربایجان‌غربی در ارزیابی عملکرد خیرین مدرسه ساز رتبه 17 کشوری و در رقم ریالی میزان تعهدات در جشنواره 18 در رتبه 9 کشور قرار گرفته است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی افزود: در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ، خیرین استان ساخت مدرسه با مبلغ 24 میلیارد تومان متعهد شدند که از این میزان 8 میلیارد که حدود 34 درصد است، محقق شده بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.