سرانه فضای آموزشی در آذربایجان غربی پایین تر از میانگین کشوری/۳۹۹ مدرسه کانکسی در استان داریم
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۰۳
شناسه : 298901
7
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: شاخص سرانه فضای آموزشی در آذربایجان غربی پایین تر از میانگین کشوری است که وضعیت موجود، تسریع در نهضت مدرسه سازی در آذربایجان غربی را می طلبد.
پ
پ

سپیده طیب قاسمی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب با اشاره به افتتاح ۳۰۳ کلاس درس از مهرماه امسال در آذربایجان غربی، اظهار کرد: با افتتاح این کلاس های درس در مجموع ۱۰ هزار و ۶۰۰ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن برخوردار شدند.

وی افزود: هم اکنون ۲۸۲ مدرسه با یک هزار و ۹۰۰ کلاس درس و زیربنای ۲۸۷ هزار مترمربع پروژه فعال در پیشرفت فیزیکی بالای ۴۵ درصد در سطح استان داریم که تاکنون ۳۰۱ کلاس آن تحویل داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با بیان اینکه ۳۹۹ مدرسه کانکسی در استان داریم، گفت:۱۲۰ مدرسه کانکسی دارای جمعیت دانش آموزی بیش از ۲۰ نفر هستند که تلاش می کنیم با تامین اعتبارات لازم و همکاری خیرین این تعداد را به حداقل و صفر برسانیم.

طیب قاسمی با اشاره به اینکه شاخص سرانه فضای آموزشی در آذربایجان غربی پایین تر از میانگین کشوری است، تصریح کرد: تلاش همگانی برای جبران فاصله سرانه فضای آموزشی نیاز داریم تا شاخص سرانه فضای آموزشی ۴/۰۵ مترمربع در آذربایجان غربی را به شاخص نهضت مدرسه سازی در کشور که ۵/۱۸ مترمربع به ازای هر دانش آموز است، برسانیم.

وی افزود: وضعیت موجود، تسریع در نهضت مدرسه سازی در آذربایجان غربی را می طلبد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.