سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی کمتر از متوسط کشوری است
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
شناسه : 302895
7
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی: مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: از لحاظ سرانه فضای آموزشی در سطح استان با مشکل مواجه بوده و سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی و میاندوآب از متوسط کشوری پایین است.
پ
پ

قهرمان رحمانی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه بازدید از مدارس میاندوآب، اظهار کرد: از لحاظ سرانه فضای آموزشی در سطح استان با مشکل مواجه بوده و سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی و میاندوآب از متوسط کشوری پایین است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با بیان اینکه در سطح استان مدارس تخریبی زیادی داریم، افزود: در این راستا به همراه نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی از ۱۰ مدرسه در مرکز شهر میاندوآب بازدید انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهوری اعتبارات ویژه ای در این زمینه تصویب شده است، گفت: در سفر ریاست جهوری ۲۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه آموزش و پرورش تصویب شده که اگر تخصیص پیدا کند می توانیم مدارس استان را سر و سامان دهیم.

رحمانی تصریح کرد: در میاندوآب نیز هم اکنون ۳۶ مدرسه در دست احداث داریم که اگر به بهره برداری برسند؛ سرانه فضای آموزشی در میاندوآب رشد پیدا کرده و به متوسط کشوری می رسد.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی افزود: ان شالله با پیگیری های نمایندگان استان در زمینه تخصیص اعتبارات لازم و مصوب، بتوانیم شاهد بهبودی وضعیت باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.