سخنی با اعضای شورا شهر به بهانه روز ملی شوراها/ آن مواعید که کردی نرود از یادت !
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
شناسه : 288116
11

انتظار مردم میاندوآب این است که در فرصت اندک باقی مانده اعضای شورا با عملکرد مطلوب خود، نسبت به اجرایی شدن مطالبات مردم که به عنوان بخشی از دغدغه های اصلی آنان است، بکوشند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، نهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به نام روز شورا نامگذاری شده است.

شوراهای اسلامی شهر، یکی از مهمترین نهادهای تاثیرگذار در مدیریت شهری هستند که وظیفه تصمیم سازی حداقل برای نهاد شهرداری را بر عهده داشته و در کنار آن درصورت تحقق شرح وظایف می تواند زمینه یکپارچه شدن شبکه مدیریت خدمات شهری را فراهم کنند.

شورا در واقع یک پارلمان محلی است که اعضای آن توسط مردم انتخاب می شوند و شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان بازوی حاکمیت می‌توانند خدمات عمرانی ارائه دهند.

در شهرستان میاندوآب نیز شوراها از جایگاه تاثیرگذاری برخوردار بوده و با توجه نقش تاثیرگذار در تصمیم گیری های شهری مانند انتخاب شهردار که در واقع مهم ترین وظیفه شورای شهر نیز هست، در معرض قضاوت و پرسش و پاسخ مردم قرار داشته اند.

شورای دور پنجم نیز قطعا از این قاعده مستثنی نبوده و عملکرد آنها در حدود سه سال گذشته بارها توسط مردم و شهروندان مورد قضاوت واقع شده و این قضاوت ها با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی در چند سال اخیر، بهتر و بیشتر نمود پیدا کرده است که این را با گشت و گذاری در گروهها و کانال های مجازی شهرستان به خوبی می توان حس کرد.

آن چیزی که مردم از شورای پنجم شهر میاندوآب انتظار دارند این است که در این فرصت باقی مانده برای خدمت رسانی پیگیر مطالبات مردم بوده و مشکلاتی را که این شهر با آن دست و پنجه نرم می کند، را حل و میاندوآب روی ریل توسعه حرکت کند.

باید افراد بدور از هرگونه منفعت خواهی شخصی، خادم بودن خود را ثابت کرده و منافع مردم شریف میاندوآب را ملاک تصمیمات، جهت گیری ها و ارزیابی های خود قرار دهند تا به كوچه پس كوچه هاي اين شهر رنگ آباداني كشيده شده و مشکلات این شهر حل شود.

انتظار مردم این است که در فرصت اندک باقی مانده اعضای شورا با عملکرد مطلوب خود، نسبت به اجرایی شدن مطالبات مردم که به عنوان بخشی از دغدغه های اصلی آنان است، بکوشند.

و در پایان تنهابه یک جمله بسنده می کنیم و آن اینکه آقایان شورای شهر در این فرصت اندک باقیمانده تا پایان دور پنجم شورای شهر خواهشا”آن مواعید که در دوران تبلیغات کردی نرود از یادت”! یک سال فرصت کمی نیست و در این یک سال و چند ماه باقی مانده می توان کارهای بسیاری انجام داد و رضایت مردم را در پی داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.