سخت‌ترین تصمیم در ستاد مقابله با کرونا اعمال تعطیلی برای اصناف است
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
شناسه : 293975
9
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: سخت‌ترین تصمیم‌ها در ستاد مقابله با کرونا اعمال محدودیت‌ها برای اصناف است چرا که فعالیت آنها با اقتصاد جامعه و معیشت مردم ارتباط دارد و این فعالیت به همان اندازه در گسترش کرونا تاثیر دارد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، صمد اکبری امروز در جلسه ستاد شهرستانی مقابله  با کرونا، اظهار کرد: دورکاری در ادارات و دستگاههای خدمات رسان به شرطی قابل اجرا خواهد بود که کاهش کارکنان باعث ازدحام، اختلال در روند ارائه خدمات و به خطر افتادن جان شهروندان نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب افزود: سخت‌ترین تصمیم‌ها در ستاد کرونا اعمال محدودیت‌ها برای اصناف است چرا که فعالیت آنها با اقتصاد جامعه و معیشت مردم ارتباط دارد و این فعالیت به همان اندازه در گسترش کرونا تاثیر دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز سختگیرانه برخورد نکنیم شاهد فاجعه خواهیم بود، گفت: متاسفانه برخی از اصناف اقدام به فروش اجناس خود در خارج از مغازه کرده و خود را دستفروش معرفی می کنند که این خود مصداق بارز توهین به قانون است.

اکبری هم چنین با بیان اینکه برخی از مدیران دستگاه های اجرایی فقط به حضور در جلسات ستاد مقابله با کرونا بسنده می کنند و عزم جدی برای همکاری با ستاد را ندارند ، این تصریح کرد: این موضوع به هیچ وجه قابل اغماض و چشم پوشی نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه گذر از شرایط بحرانی امروز تلاش متعهدانه و شبانه روزی را می طلبد، اظهار کرد: اگر تمامی دستگاه های اجرایی پای کار نباشند کادر درمان نخواهد توانست شیوع بیماری را کنترل کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ نیز در این جلسه، گفت: تاکنون یک هزار و ۹۷۷ دوز واکسن کرونا به گروه‌های مورد هدف در این شهرستان تزریق شده‌است.

سهراب حیدری اظهار کرد: از این تعداد ۴۷۸ دوز برای کادر درمان، ۱۸۴ دوز برای کادر بهداشت، ۳۸ دوز برای پزشکان نظام پزشکی غیر دولتی، ۱۹ دوز برای بنیاد شهید و جانبازان، ۱۱۲ دوز برای بیماران دیالیزی، ۲۴ دوز برای گروه تدفین فوتی های کرونایی تزریق شده است

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون بیشتر از ۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ایزوله بیمارستان عباسی این شهرستان بستری هستند، افزود:بخش‌های ویژه ICU یک و ۲ نیز پر و ۱۳ بیمار اینتوبه در این بخش‌ها بستری هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.