ستاد دیه در شهرستان میاندوآب تشکیل می شود
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
شناسه : 261982
1

مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی گفت: در نظر داریم تا در چند شهرستان از جمله میاندوآبب، ستاد دیه تشکیل شوند تا بر اساس ضوابط ستاد دیه در خود شهرستان فعالیت کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی در جمع خیرین در جشن گلریزان در میاندوآب با تاکید بر اینکه زندانی شدن یک فرد، تبعات و آسیب های بعدی را در پی دارد، گفت:  زندانی شدن یک فرد، تبعات اجتماعی بر روی وی و خانواده وی دارد.

میرعلی اکبر بنی هاشمی اظهار کرد: وقتی نان آور خانه در زندان باشد، قطعا خانواده وی نیز دچار مشکل می شود و برای جلوگیری از این موضوع باید خیرین و افراد توانمند به کمک زندانیانی که به دلیل جرایم غیرعمد و مالی از خانواده خود دور گشته اند، بشتابند.

وی افزود: هم چنین گذشت شاکیان از تمام یا بخشی از مطالبات خود نیز از جمله کارهای است که در این زمینه می شود انجام داد و در این راستا نیز حدود 40 درصد، تحت عنوان شاکیان از حق خود گذشت کرده اند.

بنی هاشمی هم چنین به راه اندازی ستاد دیه در شهرستان میاندوآب اشاره و تصریح کرد:  در نظر داریم تا در این راستا در چند شهرستان، ستاد دیه تشکیل شوند تا بر اساس ضوابط ستاد دیه در خود شهرستان فعالیت کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.