ستاد اسکان فرهنگیان میاندوآب، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی/ اسکان 60 مسافر تا قبل از تحویل سال
۰۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۷:۰۵
شناسه : 260193
12

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: باشگاه فرهنگیان با 52 اتاق، مدرسه شهید رحیم زاده با 20 اتاق و مدارس تیزهوشان فرزانگان و نیایش با اتاق‌های مجهز برای پذیرش و اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی، 24 ساعته آماده هستند.

پ
پ

جلال پورمیرزا در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: از 28 اسفند تا قبل از تحویل سال نو 60 نفر مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان در میاندوآب اسکان یافته اند که با ادامه این روند پیش بینی می کنیم تعداد مسافران نوروزی افزایش یابد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب با اشاره به اینکه اسکان فرهنگیان و مسافران محترم در مراکز اسکان تا 15 فروردین ادامه دارد، افزود: بر اساس برنامه ریزی ستاد خدمات سفر در میاندوآب، مراکز اسکان فرهنگیان در اولویت نخست برای فرهنگیان و در اولویت های بعدی برای کارکنان ادارات و نهادهای مختلف ارائه خدمات می نمایند.

وی با بیان اینکه امسال در میاندوآب سه مدرسه و باشگاه فرهنگیان برای این کار در نظر گرفته شده است، گفت: باشگاه فرهنگیان با 52 اتاق، مدرسه شهید رحیم زاده با 20 اتاق و مدارس تیزهوشان فرزانگان و نیایش با اتاق‌های مجهز برای پذیرش و اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی، 24 ساعته آماده هستند.

پورمیرزا تصریح کرد: این مراکز به صورت شبانه روزی به مسافران و فرهنگیان خدمات ارائه می کنند و تمامی امکانات رفاهی و خدماتی برای مسافرین در آنها تعبیه شده است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب با اشاره به نصب تابلوهای راهنمایی مسافران نوروزی در مبادی ورودی این شهرستان، اظهار کرد: در ورودی های چهارگانه  و نیز در داخل شهر آدرس و مشخصات مراکز اسکان به صورت بنر نصب شده تا مسافرین و فرهنگیان با مشکلی در این زمینه مواجه نشوند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.