سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
شناسه : 319310
3
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: سانحه رانندگی در بلوار الغدیر این شهرستان منجر به مصدومیت دو نفر شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: ظهر امروز به دنبال اعلام حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه که در بلوار الغدیر رخ‌داده بود، خودروی سواری پراید با خودروی سنگین تریلی به برخورد کرده و منجر به بروز حادثه شده بود.

وی گفت: این حادثه منجر به مصدومیت دو نفر شده بود که با کمک افراد محلی و نیروهای امدادی از خودرو رهاسازی و به بیمارستان انتقال یافتند.

محمدی تصریح کرد: در این حادثه علاوه بر نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب؛ نیروهای امدادی و فوریت‌های پزشکی نیز حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان و موتورسواران امری ضروری است.

میاندوآب در کریدور ارتباطی شمال غرب کشور واقع شده و محورهای مواصلاتی این شهرستان یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز است که متأسفانه سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

از سوی دیگر کارشناسان پلیس‌راه به رانندگان توصیه می‌کنند با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و به قوانین راهنمایی‌ورانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

به توصیه پلیس‌راه رانندگان در شرایط بارانی همواره باید سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کرده و از حرکت با باک خالی جدا خودداری کرده و همچنین لازم است که دقت بیشتری در حین رانندگی داشته باشند.

از سوی دیگر بارش باران احتمال برخورد و تصادفات خودروها را به علت لغزنده بودن سطح راه و معابر چندین برابر می‌کند و لذا باتوجه‌به لغزنده بودن معابر رانندگان باید فاصله طولی بیشتری را با خودروی مقابل رعایت کنند تا امکان تصادف را به حداقل ممکن برسانند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.