سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ فوتی و مجروح برجا گذاشت
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۰
شناسه : 311118
4
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو و دو دوچرخه‌سوار در اتوبان ولایت منجر به فوت یک نفر شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه در اتوبان ولایت میاندوآب سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو و دو دوچرخه‌سوار برخورد کرده بود.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه دلخراش یک دختر ۱۴ساله فوت و یکی از دوچرخه‌سواران نیز مصدوم شده بود.

محمدی تصریح کرد: جسد دختر فوت شده به گلشن زهرا انتقال و دوچرخه‌سوار مصدوم نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: باتوجه‌به افزایش تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان اعم از خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه‌سواران امری ضروری است.

کارشناسان پلیس‌راه به رانندگان توصیه می‌کنند با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و به قوانین راهنمایی‌ورانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب علی‌رغم همه کمبود امکانات در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

از سوی دیگر محورهای مواصلاتی میاندوآب از محورهای حادثه‌خیز بوده و متأسفانه سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.