سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ فوتی و مجروح برجا گذاشت
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
شناسه : 311025
3
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری و باری در این شهرستان منجر به فوت و مجروح شدن دو نفر شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه رانندگی در محور میاندوآب-شاهین دژ، سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه که در محور میاندوآب – شاهین‌دژ مابین روستای چالخاماز و آیدیشه روی داده بود، دو دستگاه خودرو سواری سمند و وانت نیسان با یکدیگر برخورد کرده بود.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه دلخراش رانندگی به علت برخورد شدید، راننده سمند در دم فوت و راننده وانت نیسان نیز مجروح شده بود.

محمدی تصریح کرد: جسد راننده سمند پس از آزادسازی از خودرو به گلشن زهرا انتقال و راننده سایپا نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: باتوجه‌به افزایش تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان امری ضروری است.

محور میاندوآب – شاهین‌دژ یکی از محورهای حادثه‌خیز است و سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

هم چنین کارشناسان پلیس‌راه نیز علت این حادثه را انحراف‌به‌چپ خودروی سمند نسبت به خودروی سایپا عنوان کردند.

کارشناسان پلیس‌راه به رانندگان توصیه می‌کنند با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و به قوانین راهنمایی‌ورانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.