زمینه اشتغال فناوری محور فراهم شود
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
شناسه : 307814
1
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: دنیا رو به پیشرفت بوده و هر روز فناوری‌های نوین به وجود می‌آید، لذا باید به‌گونه‌ای جوانان را تربیت کرد که بتوانند از فناوری برای اشتغال‌زایی استفاده کنند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب، اظهار کرد: قطار پیشرفت دنیا در حال حرکت است و روزبه‌روز از فناوری‌های نوین و جدیدی رونمایی می‌شود.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: رشد فناوری به‌گونه‌ای بوده که امروز هوش مصنوعی و فناوری جای انسان‌ها را حتی در مشاغل و صنایع گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه باید میان فناوری و اشتغال‌زایی ارتباط برقرار کرد، گفت: دنیا رو به پیشرفت بوده و هر روز فناوری‌های نوین به وجود می‌آید، لذا باید به‌گونه‌ای جوانان را تربیت کرد که بتوانند از فناوری برای اشتغال‌زایی استفاده کنند.

حسن‌زاده با بیان اینکه امروز عملکرد انسان وابسته به فکر و اندیش است، تصریح کرد: باید بافکر و اندیشه اشتغال‌زایی کرد و نوجوانان و جوانان را باسواد تربیت کرد.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه داشتن مدرک دلیل بر باسواد بودن نیست، اظهار کرد: لازم است در زمینه فناوری از قبیل هوش مصنوعی، نظارت قوی و مراقبت وجود داشته باشد تا از آسیب‌ها در امان بمانیم چرا که دشمن‌روی این موضوع برنامه‌ریزی می‌کند.

وی در ادامه به مسائل و مشکلات شهری اشاره کرد و افزود: جامعه را نریمان کوتوله‌ها تخریب کرده‌اند و یک عده نیز دنباله‌رو نریمان کوتوله‌ها هستند و عدالت و مروت را کنار گذاشته‌اند در حالی که اگر دنباله‌رو نریمان کوتوله‌ها نباشیم، شهرآباد می‌شود و در آن صورت هر روز مجبور نیستی اتومبیل خود را به مکانیکی ببری.

حسن‌زاده با بیان اینکه باید بصیرت داشت و در مقابل نریمان کوتوله‌ها ایستاد، گفت: باید منافع عامه را بر منافع شخصی ترجیح دهیم و شهر را آباد کنیم چرا که این جایگاه فعلی میاندوآب درشان مردم این شهر نیست.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ما مسئولان، خادم و نوکر مردم هستیم، گفت: باید دست‌به‌دست هم داد و از مسئولان مطالبه‌گری کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.