زرینه‌رود میاندوآب نوجوان ۹ ساله را به کام مرگ کشاند
۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
شناسه : 289266
6

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از غرق شدن یک نوجوان ۹ ساله‌ای در رودخانه زرینه‌رود این شهرستان خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی مولایی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد : این نوجوان اهل کوی قره‌ورن میاندوآب روز جمعه به همراه خانواده خود برای شست و شوی وسایل منزل و پشم گوسفند به ساحل زرینه‌رود رفته بودند.

وی افزود: این نوجوان به قسمت پرعمق رودخانه رفته بود، که بلافاصله آب او را با خود حمل و غرق می‌کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: نیروهای امدادی از جمله آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و نیروهای مردمی با حضور در محل، برای یافتن جسد این نوجوان وارد آب شده و پس از یک ساعت تلاش، پیکر وی را از آب پیدا می‌کنند.

وی افزود: همچنین تلاش نیروهای اورژانس برای احیای دوباره این نوجوان به زندگی نتیجه نداشته و وی جان خود را از دست داده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با اشاره به اینکه امسال این چهارمین فرد است که در زرینه‌رود جان خود را از دست می‌دهد، اظهار کرد: شهروندان تا حد امکان از شنا و یا حضور در مجاور این رودخانه و دیگر رودخانه‌های شهرستان و همچنین کانال‌های آب خودداری کرده و خطر غرق شدن در این مکان‌ها را جدی بگیرند.

مولایی از مردم و خانواده‌ها خواست با توجه به وقوع حوادث متعدد غرق‌شدگی در فصل تابستان، فرزندان خود را از شناکردن در رودخانه‌ها با عمق زیاد و کانال‌های آب منع کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.