رژیم کودک کش و خونریز صهیونیستی حقوق بشر را نقض می کند
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
شناسه : 299991
8
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: رژیم صهیونیستی برای همین سیاست‌های ناقضانه از حربه حقوق بشر استفاده می‌کند و اگر نبود این حربه سیاسی و اجتماعی، هرگز تا این حد موفق نشده بود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با تاکید بر اینکه در روزگار کنونی، نقض حقوق بشر با رژیم‌صهیونیستی معنا پیدا می‌کند، اظهار داشت: رژیمی که موجودیتش بر مبنای نقض حقوق‌بشر بنا شده و مساله «حقوق بشر» به ابزاری رسانه‌ای، اجتماعی و سیاسی برای توجیه و پیشبرد سیاست‌های ناقض حقوق بشر این رژیم تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: می‌توان این گونه گفت که این رژیم خونریز و کودک‌کش از دو بعد، حقوق بشر را نقض می‌کند، بعد اول همان بعدی که واضح و روشن است و همه می‌دانند که غصب یک سرزمین و آواره کردن صاحبان اصلی آن بزرگترین مصداق نقض است و بعد دوم اینکه، رژیم صهیونیستی برای همین سیاست‌های ناقضانه از حربه حقوق بشر استفاده می‌کند و اگر نبود این حربه سیاسی و اجتماعی، هرگز تا این حد موفق نشده بود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، با اشاره به رفتار دوگانه غرب در خصوص مسئله فلسطین و اوکراین، بیان کرد: این مساله نیز از جنبه‌های گوناگونی قابل بحث بوده و جنبه اول سیاسی و حاکمیتی است.

وی افزود: یعنی دولت‌های غربی به ویژه آمریکا به شدت تحت نفوذ لابی‌های بسیار قدرتمند صهیونیستی هستند و در عمل در بسیاری از مسائل مربوط به رژیم صهیونیستی به ابزار دست تبدیل شده و مجری سیاست‌های آن رژیم هستند.

قریشی گفت: جنبه دیگر، جنبه رسانه‌ای است یعنی اینکه قوی‌ترین رسانه‌ها در غرب بوده و عمده رسانه‌ها یا وابسته به صهیونیست‌ها است و یا به شدت تحت نفوذ آنها فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: بر همین اساس، جامعه غربی قهرا برخورد دوگانه‌ای با دو چالش خواهد داشت، البته اگر به مساله فلسطین و اوکراین نگاه عمقی صورت گیرد، هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند، چرا که دولت اوکراین، صهیونیستی‌ترین دولت اروپا است و با مظلوم‌نمایی در مقام کشوری که مورد تجاوز واقع شده است، رسانه‌های غربی را به میدان آورده و از خود دفاع می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، عنوان کرد: این در حالی است که در فلسطین به گونه‌ای دیگر این کار را انجام می‌دهد و با رسانه در صدد توجیه تجاوزات خویش است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.