رژیم صهیونیستی مجازات خواهد شد
۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
شناسه : 318660
2
امام‌جمعه موقت میاندوآب: امام‌جمعه موقت میاندوآب گفت: ان‌شاءالله رژیم صهیونیستی به سزای عمل خویش می‌رسد و سیلی محکم و پشیمان‌کننده‌ای از دستان فرزندان ایران اسلامی خواهد خورد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین قربانیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با تأکید بر بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان در طول سال، اظهار کرد: باید از توشه و دستاوردهای ماه مبارک رمضان از نظر اجتماعی، فرهنگی و غیره در طول سال بهره‌مند شویم و آن را در بخش‌های مختلف زندگی خویش بکار گیریم.

امام‌جمعه موقت میاندوآب با تأکید بر اینکه نباید از رحمت الهی ناامید و مأیوس شد، افزود: ناامیدی و یاس از ابزار شیطان بوده و دشمنان نیز به دنبال ناامیدی و یاس هستند.

وی صبر را از دیگر ویژگی‌های اهل تقوا برشمرد و گفت: یکی از مصادیق صبر در اطاعت، همین روزه‌ای است که می‌گیریم.

قربانیان در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در ماه رمضان، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی و نام‌گذاری روز جهانی قدس، ملت‌های جهان را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین بیدار کردند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه خروش ملت‌های دنیا علیه رژیم صهیونیستی بی‌نظیر بود، اظهار کرد: همه وجدان‌های بیدار به صحنه آمده و مردم ایران اسلامی و شهرستان میاندوآب نیز در این روز سنگ تمام گذاشتند و جلوه‌های بی‌نظیری خلق کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با بیان اینکه باید شکرگزار این مردم باشیم، افزود: تشکر و شکرگزاری زبانی لازم است؛ اما کافی نیست.

قربانیان تصریح کرد: هرکس در نظام اسلامی مسئولیت دارد؛ حضور مردم در صحنه برای آنها تکلیف ایجاد می‌کند که شکر عملی را به‌جای آورده و لذا مسئولان باید به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند و به مردم خدمت کنند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب در ادامه با تأکید بر اینکه باید حرمت‌ها حفظ شود، اظهار کرد: امام حسین (ع) قیام کردند تا دین حفظ شود و لذا نباید حریم‌ها شکسته شود و ما نیز وظیفه داریم به تکالیف و وظایف دینی عمل کنیم.

وی با اشاره به اجرای قانون حجاب و عفاف از روز شنبه، افزود: نظام ما نظام اسلامی بوده و دین اسلام نیز دین منطق و عقلانیت است و در این زمینه باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر دفاع کرد.

قربانیان در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی انواع جنایات را علیه مردم مظلوم فلسطین مرتکب می‌شود و این جنایات روزبه‌روز تشدید شده است و ننگ بر کسانی که در مقابل این جنایت سکوت کرده‌اند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه طوفان الاقصی تجلی بغض ۷۶ساله ملت فلسطین بود، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی خطری برای بشریت بوده و به فرموده امام خمینی (ره) یک غده سرطانی است که باید از بین برود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وحدت و همدلی رمز پیروزی است، تصریح کرد: وحدت و اتحاد موضوعی است که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر آن تأکید داشته‌اند.

قربانیان با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف را ببینید، اظهار کرد: ان‌شاءالله رژیم صهیونیستی به سزای عمل خویش می‌رسد و سیلی محکم و پشیمان‌کننده‌ای از دستان فرزندان ایران اسلامی خواهد خورد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.