رژیم صهیونیستی با ننگ کودک کشی به گور می‌رود
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۹
شناسه : 312283
4
رژیم صهیونیستی با ننگ کودک کشی به پایان خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و آن روز قطعاً دور نیست.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، خبر تلخ بود و دردناک؛ جنایتی هولناک و غیرقابل‌باور از سوی رژیمی کودک کش و با خوی حیوانی و وحشی‌گری.

رژیم صهیونیستی در اقدامی وحشیانه با حمایت آمریکای خونخوار و جنایت‌کار و با استفاده از بمب آمریکایی؛ یک بیمارستان را در غزه مورد هدف قرار داده و طبق اخبار نزدیک به یک هزار نفر شهید شدند، اقدامی که نه‌تنها در کشورهای مسلمان بلکه در کشورهای غیرمسلمان نیز مردم را به واکنش واداشت و آنها شبانه به خیابان‌ها آمده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و محکومیت و نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد زدند.
رژیم صهیونیستی ۷۵ سال است که سرزمین فلسطینیان را غصب کرده و در این مدت انواع جنایات را مرتکب شده است که حمله به بیمارستانی که بیماران در آن بستری بوده یکی از وحشیانه‌ترین جنایات این رژیم کودک کش و کثیف است که تاکنون مرتکب شده است.

تصاویری که از حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان معمدانی منتشر شده، دل هر انسانی را به درد می‌آورد و دردآورتر نیز سکوت مجامع به‌اصطلاح حقوق بشر در مقابل این جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی است که بار دیگر استاندارد دوگانه آنها نمایان شد.

محکوم‌کردن این جنایت نابخشودنی شیاطین و قدرت‌های استکباری و قتل عامی وحشیانه مردم مظلوم و بی‌گناه است که رژیم صهیونیستی با حمایت همه‌جانبه سردمدار استکبار جهانی، آمریکای خونخوار و غرب انجام می‌دهد، وظیفه همگان در این شرایط است.

و اما سران جنایت‌کار رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی این را بدانند که “و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی‌الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین” یک وعده الهی و قرآنی است که قطعاً محقق خواهد شد و این جنایتی که مرتکب شدن تحقق این وعده را نزدیک‌تر خواهد کرد و اسرائیل با ننگ کودک کشی به پایان خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

میثم بابایی

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.